Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید سازمان امور دانشجویان از آغاز واکسیناسیون دانشجویان و دانشگاهیان از شهریور ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛  غلامرضا غفاری از واکسیناسیون دانشجویان به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان، یاد کرد و افزود: شروع واکسیناسیون دانشگاهیان از جمله اساتید، اعضای هیأت علمی و کارکنان از شهریورماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه وزارت علوم بنا دارد سال تحصیلی جدید را با حضور دانشجویان آغاز کند، گفت: قرار است تمهیداتی برای حضوری بودن سال تحصیلی پیش رو در نظر گرفته شود که یکی از این تمهیدات، واکسیناسیون دانشگاهیان است.

غفاری ادامه داد: از فردا جلساتی در وزارت علوم برای انجام برنامه ریزی‌های لازم جهت شروع سال تحصیلی با حضور دانشجویان و واکسیناسیون آن‌ها برگزار می‌شود.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفته بود که بر حضوری شدن دانشگاه‌ها تاکید دارد.

او در این مصاحبه عنوان کرد: بر اساس آنچه در صحبت‌ها (از سوی وزارت بهداشت) اعلام شده است، امکان واکسیناسیون دانشجویان با واکسن‌های تولید داخل فراهم است، اما زمان شروع واکسیناسیون را وقتی به نتیجه نزدیک شویم، اطلاع رسانی می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون وزارت علوم علوم تحقیقات و فناوری مصاحبه کرونا واکسیناسیون دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!