Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پدر شهید «حسن عبدالله زاده» ظهر امروز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده» در اهواز، گفت: پسرم یکی از سربازان و ایثارگران اسلام و انقلاب رهبری است که به حفظ نظام و پاسداری از دستاوردهای نظام و انقلاب عشق می‌ورزید و آرزوی پیروزی اسلام بر استکبار جهانی از خواسته‌های همیشگی پسرم بود که در این راه نیز از هرچه توان و قدرت داشت، گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر شهید مدافع حرم عبدالله زاده افزود: عشق اصلی و انگیزه اولش دفاع از انقلاب، مقام معظم رهبری، نظام و دستاوردهای آن بود و برای اینکه کشور را از شر دشمنان داخلی و خارجی نظام مصون بدارد، همه جا در صحنه‌های مقابله حضور پررنگی داشت.

وی ادامه داد: پسرم هرجایی احساس می‌کرد که خطری برای نظام وجود دارد سر از پا نمی‌شناخت و حضور پیدا می‌کرد؛ خداوند یک ویژگی خوبی مثل شجاعت در وجودش نهاده بود که بدون هیچ دلهره و وابستگی به دنیا از جان و دل به راحت‌ترین شکل ممکن می‌گذشت.

پدر شهید عبدالله زاده با بیان اینکه شهید چه در کشور یا حتی بیرون از کشور در صحنه‌های سخت مقابله با دشمنان با همه وجود حضور پیدا می‌کند، یادآور شد: پسرم عاشق شهادت بود و آخر هم به آرزویش رسید.

وی ادامه داد: پسرم علاقه خاصی به مردم ضعیف و مستضعف جامعه داشت و در این راه نیز از هیچ کمکی دریغ نمی‌کرد تا غم کوچکی را از دل مردم برطرف کند.

پدر شهید مدافع حرم عبدالله زاده در خصوص لزوم حضور در عرصه انتخابات گفت: ما همه این کارها را برای این انجام می‌دهیم که نظام با قوت و قدرت باقی بماند زیرا یکی از راه‌های حفاظت از نظام جمهوری اسلامی، شرکت در انتخابات و صحنه‌های سیاسی و همچنین پیروی از رهبری و ولایت‌فقیه است.

وی افزود: مردم همه به مقام معظم رهبری عشق دارند و برای دستورات ایشان احترام قائل هستند و در انتخابات جدید نیز حضور مردم مایه افتخار برای کشور می‌شود چرا که مردم با حضور خود باید از انقلاب و نظام دفاع و دشمنان کشور را ناامید کنند.

کد خبر 5234024

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا ریاست جمهوری انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی عبدالله زاده پدر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حراست و پاسداری از انقلاب و آرمان‌های انقلاب را بر دوش دارد. 

او افزود: بیشترین و مهمترین نقش را در دفاع از آرمان‌های انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایفا کرده است که جای تقدیر دارد. 

حسینی تصریح کرد: مهمترین حرکت آنها در هفته گذشته و در حمله به اسرائیل بود که سپاه مقتدرانه وارد شد چراکه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و تنبیه را در پاسخ به اشتباه اسرائیل انجام داد. 

او ادامه داد: به ظاهر اسرائیل تهدید کرده است که به مراکز هسته‌ای ما حمله می‌کند و یک فرمانده ارشد سپاه در پاسخ گفته است که اگر اسرائیل بخواهد برای تهددی ایران از ابزار حمله به مراکز هسته‌ای استفاده کند، ما در سیاست‌های خودنسبت به مراکز هسته‌ای تجدید نظر می‌کنیم. 

خطیب جمعه بافق افزود: سیاست ما اکنون این است که از تمام توان خود در دانش هسته‌ای استفاده می‌کنیم، اما سیاست ما اجازه نمی‌دهد سلاح اتمی تولید کنیم، اما اگر بخواهد حمله یا تهدیدی کند چه بسا با اجازه رهبر معظم انقلاب، به سراغ سلاح اتمی می‌رویم. 

او خاطرنشان کرد: دنیا می‌داند ایران قدرت ساخت سلاح اتمی را دارد، اما سیاست ما اجازه این را نمی‌دهد. 

امام جمعه بافق گفت: پنجم اردیبهشت ماه نماد شکست آمریکا است و اینکه آمریکا در برابر قدرت الهی عددی نیست و با طوفان شن سر به نیست شد. 

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح نور گفت: حجاب یک ارزش دینی و عفت داشتن و دوری گزیدن از هر زشتی نشانه انسان‌های مؤمن و باتقوا است. 

حسینی بیان داشت: از تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی تشکر می‌کنیم که در هفته گذشته تاثیر خوبی بر روی حجاب و عفاف شهروندان داشتند. 

او ادامه داد: درست است عفاف و حجاب یک مسئله ارزشی و عقیدتی است ولی دشمن آن را برای ما یک مسئله امینتی و برای آن هزینه‌های کلان کرده است و باید امروز با نفوذ دشمن و تاثیر بر روی افکار و عقاید جوانان ما مبارزه کنیم. 

خطیب جمعه بافق گفت: شهدای ما در وصایای خود به سه نکته کلیدی اشاره کرده‌اند و آن سه نکته اینگونه خلاصه می‌شود که حواستان به اسلام، ولی فقیه و حجاب زنان و دختران باشد. 

او افزود: زنان و دختران ما حجاب زینبی و فاطمی را حفظ کنید و می‌طلبد شما ملت شهید پرور، از حجاب دختران و زنان ما دفاع کنید و بدانید که امروز دشمن با مقوله حجاب به جنگ آمده است. 

حسینی تصریح کرد: شما باید با تشکیل تیم‌های پشتیبانی از عملکرد نیروی انتظامی دفاع کنید.

او گفت: اگر پارک‌ها و بوستان‌های ما حضور خواهران محجبه را ببیند، حضور بدحجاب و بی حجاب کمرنگ می‌شود چراکه دیگر جرئت پیدا نمی‌کند با این پوشش حاضر شود. 

 
او همچنین با اشاره به مسئله جاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: استاندار در پی خواسته‌های کارگران این شرکت، ۲ نامه نوشتند به مرکز کشور و در یک نامه مسئله دو درصد عوارض را مطرح و تأکید کردند تحت هیچ شرایطی نباید لغو شود. 

امام جمعه بافق افزود: نامه دوم هم در مورد بورسی شدن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق بود و همه ما می‌دانیم رفتن به بورس برای شرکت منفعت دارد و تأمین مالی را می‌شود جبران کرد. 

او ادامه داد: مطالبه شما این بود که اگر این شرکت در بورس قرار بگیرد، تمام سرمایه حاصل از بورس باید در شهرستان هزینه و دو درصد عوارض نیز باید لحاظ شود. 

او در پایان از مسئولان که دغدغه مندانه وارد شدند و مسائل این شرکت را حل کردند و همچنین از کارگرانی که دغدغه آینده شهر را داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سپاه نقشی غیر قابل انکار در توفیقات نظام جمهوری اسلامی داشته است
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است