Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@21:58:27 GMT

رای‌گیری انتخابات ایران در ۲۴ ایالت آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۷۳۵

سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن اعلام کرد که ایرانیان مقیم آمریکا می‌توانند در ۲۴ ایالت این کشور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران مشارکت کنند.

 مهدی عاطفت، سرپرست حافظ منافع ایران در واشنگتن اعلام کرد که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۲۴ ایالت آمریکا از جمله آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا، مریلند، ویرجینیا، میزوری، کارولینای شمالی، اوهایو، ویسکانسین و اکلاهما امکان‌پذیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عاطفت همچنین اظهار کرد که در بوفالو و اورگن نیز دو حوزه انتخاباتی قرار داده شده تا ایرانیان مقیم کانادا نیز بتوانند در انتخابات شرکت‌ کنند.

به گفته وی انتخابات از هشت صبح روز جمعه به وقت محلی آغاز خواهد شد و ۵ عصر همان روز به پایان‌ خواهد رسید.

منبع: ایران پرس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا

توفان شن در شهر آتن یونان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه برپایی چادر تحصن دانشجویان حامی فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز پناهجویان در پشت دیوارهای مرزی ایالات متحده آمریکا/ رویترز تحصن و تعطیلی کلاس درس از سوی دانشجویان در کالج امرسون در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا در اعتراض به نسل کشی اسرائیل و در حمایت از مردم غزه/ رویترز استقبال از نخست وزیر انگلیس از سوی صدراعظم آلمان در برلین/ خبرگزاری فرانسه کشاورزان ایالت جنوبی "تامیل نادو" هند، در جریان اعتراضی در شهر دهلی جمجمه و استخوان‌هایی را به نمایش می‌گذارند که ادعا می‌کنند بقایای بقایای کشاورزان تامیل است که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. آنها خواستار قیمت بهتر برای محصولات کشاورزی شان هستند./ رویترز بقایای موشک های بالستیک ایرانی در نزدیکی شهر " آراد" در جنوب اسراییل/ رویترز مزرعه گل لاله در هلند/ رویترز تظاهرات علیه قطع بودجه های آموزشی در شهر بوینوس آیرس آرژانتین/ رویترز و خبرگزاری فرانسه رژه خیابانی در صدونهمین سالگرد واقعه نسل کشی ارامنه به دست امپراتوری عثمانی در شهر ایروان ارمنستان/ خبرگزاری فرانسه یک بازدیدکننده از نمایشگاه فناوری در هانوفر آلمان با یک ربات "سنگ – کاغذ- قیچی" بازی می کند./ خبرگزاری فرانسه واکسیناسیون کودکان در یک مرکز بهداشتی در هاندان چین/ DDP کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا