Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:28:52 GMT

هر رای از جانب مردم تیری بر قلب دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۷۸۳

هر رای از جانب مردم تیری بر قلب دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسینی بوشهری یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات هم برای دوستان و هم برای دشمنان انقلاب اسلامی دارای پیام است، گفت: دشمنان بدانند که مردم ما در همه صحنه‌ها در میدان حضور دارند و دوستداران بدانند که مردم هیچ گاه نمی‌پسندند غایب از میدان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جامعه مدرسین به دفاع جانانه ملت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز کسانی که واجد شرایط رأی دادن هستند احساس می‌کنند یک جهاد مقدسی پیش رو دارند که باید خود را برای حضور در آن آماده کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: آنچه برای ملت ما و کسانی که در دنیا ناظر رفتار ما هستند مهم است حضور حداکثری است که چشم جهانیان را خیره کند.

وی یاس و ناامیدی و بی تفاوتی را از آفت‌های هر انقلابی دانست و تاکید کرد: همه بدانند با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این ملت بار مشکلات، سختی‌ها، ناملایمات و دشمنی دشمنان را با تمام گوشت و پوست استخوان لمس کرده است، اما بنا نیست این مشکلات اهداف متعالی‌تر را که به خاطرش انقلاب کرده فراموش کند بنابراین آحاد جامعه ما در روز ۲۸ خرداد پرشکوه شرکت می‌کنند.

رئیس جامعه مدرسین انتخاب آگاهانه را پایه گذار پیشرفت دانست و افزود: در انتخاب ریاست جمهوری باید دقت داشت چرا که او می‌تواند با اختیارات گسترده‌ای که در دست دارد در مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصاد بسیار تأثیرگذار باشد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: حضور حداکثری نشانه اقتدار کشور و ملت و پاسخی است به یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

وی حضور حداکثری مردم را مانند زره پولادینی دانست که می‌تواند کشور را در مقابل دشمن حفظ کند.

رئیس جامعه مدرسین با اشاره به اینکه ایران اسلامی دشمنان زیادی دارد افزود: با انتخابات پیشرفت حاصل می‌شود پس مردم نقش خود را کوچک نشمارند؛ اگر نقشی نداشتند دشمن این همه تلاش برای دلسرد کردن آنان انجام نمی‌داد پس هر رأی مردم تیری است که بر قلب دشمن می‌نشیند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه حضور ما در انتخابات باعث کند شدن حربه دشمن است گفت: ما زمانی در مذاکرات موفق می‌شویم که اعلام شود حضور مردم در انتخابات بسیار گسترده و باشکوه بوده تا دشمن ناخواسته در مقابل اراده ملت ایران دست را به علامت تسلیم بالا ببرد.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف و پیام آن این است که من حق دارم سرنوشتم را خودم تعیین کنم و در مقابل خون شهیدان و امام شهدا و پیشرفت کشور مکلف هستم.

کد خبر 5234048

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آیت الله حسینی بوشهری انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی آیت الله حسینی بوشهری حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه رژه روز ارتش و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده‌باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا مأموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیروهای مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگرهای دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

کد خبر 745407

دیگر خبرها

  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد