Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@01:55:38 GMT

آمار کرونا کرمان ۲۳ خرداد؛ ۳ فوتی و ۷۱ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۸۱۱

آمار کرونا کرمان ۲۳ خرداد؛ ۳ فوتی و ۷۱ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یک شنبه ۲۳ خرداد _ اظهار کرد: در حال حاضر ۴۱۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به ۲۱ هزار و ۹۳۲ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان سه فوتی کرونا ثبت شده است، تصریح کرد: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به شمار دو هزار و ۹۸۴ نفر رسید.

کد خبر 500327

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمان کرونا در کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان وضعیت کرونا در کرمان اخبار کرونا در کرمان ابتلا به کرونا در کرمان آخرین آمار مبتلایان کرونا کرمان ابتلا به کرونا کرمان بهبود یافتگان کرونا کرمان فوتی کرونا کرمان استان کرمان مبتلایان به کرونا کرمان ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: امروز بازدیدی از محورهای جنوب استان سیستان و بلوچستان داشتیم که بر اساس نظرات کارشناسی اولیه، حجم خرابی‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. ۲۵ راه اصلی و فرعی جنوب استان بسته شده و اکنون همکاران راهداری در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

امانی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی ۲۵۰ روستای جنوب این استان نیز به علت سیل اخیر مسدود شده بیان کرد: ۵۰ گروه فعال و سیار راهداری با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری که بخشی از آن از استان‌های معین از جمله هرمزگان، کرمان و راهداری جنوب کرمان عازم استان سیستان بلوچستان شدند، مشغول فعالیت هستند تا در اسرع وقت به بازگشایی مسیرها بپردازند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های استان بازگشایی خواهد شد که البته اولویت بازگشایی، با راه‌های اصلی مواصلاتی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که امیدواریم ۲۴ یا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شود.

وی همچنین از نجات مسافران دو دستگاه اتوبوس که درگیر سیلاب شده بودند نیز خبر داد.

کد خبر 6081959 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • امشب رانندگی در جاده‌های استان کرمان خطرناک است
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس