Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: نفتالی بنت، رئیس حزب یمنیا و نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی که قرار است به صورت دوره‌ای با یائیر لاپید، رئیس حزب یش‌عتید نخست وزیر این رژیم شوند، روز یکشنبه در سخنانش در کنست مدعی شد که احیای توافق هسته‌ای با ایران یک اشتباه است.


وی در ادامه اظهارات خود گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد تا خودش را با سلاح هسته‌ای مسلح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل بخشی از این توافق نخواهد بود و به حفظ آزادی عمل کامل خود ادامه خواهد داد.

بنت گفت: برنامه هسته ‌ای ایران بزرگ‌ترین چالش ماست و دولت جدید کار خود را با مقابله با برنامه هسته‌ای ایران که بزرگ‌ترین تهدید برای ماست، آغاز خواهد کرد.

کد خبر 607324 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام رژيم صهيونيستى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام رژيم صهيونيستى هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!

نشریه انگلیسی آی نوشت: رئیس‌جمهور جو بایدن همه گزینه‌ها را «روی میز» نگه می‌دارد و در نظر دارد تا توافق برای جلوگیری ایران از تولید سلاح‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌تر برای جلوگیری از جنگ همه‌جانبه در خاورمیانه را احیا کند.

به گزارش انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: وزارت امور خارجه ایالات متحده به ما گفت است که بایدن «به هر طریقی» تضمین خواهد کرد که «ایران هرگز به سلاح هسته‌ای نرسد».

یک منبع نزدیک به دولت بایدن گفت که کاخ سفید در حال بررسی توافق هسته‌ای جدید با ایران در ازای لغو برخی تحریم‌های اقتصادی علیه تهران است تا از یک جنگ تمام عیار در منطقه جلوگیری کند.

این منبع گفت: یک دیدگاه در داخل دولت این است که رئیس جمهور فرصتی را برای آغاز مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای ایران می‌بیند.

این منبع افزود: تا آنجایی که من درک می‌کنم، این به عنوان راهی برای مماشات با اسرائیل و ایران در نظر گرفته می‌شود.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا بایدن در حال بررسی مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای با ایران است یا خیر، گفت: «همانطور که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه [آنتونی بلینکن]به صراحت گفته اند، ایالات متحده به هر طریقی تضمین خواهد کرد که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.»

دولت بر این باور است که یک مسیر دیپلماتیک بهترین راه رو به جلو است.

دیگر خبرها

  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف و مسخره / نخست وزیر سابق: هیچ کس اینگونه اسرائیل را رسوا نکرده / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • گاردین: ایران و اسرائیل را از یک جنگ بزرگ دور کنید
  • گاردین:ایران و اسرائیل را از آستانه جنگ بزرگ دور کنید / حمله به تاسیسات هسته ای ایران تشدید تنش خواهد بود
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی