Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گروه ۷ امروز یکشنبه و در روز پایانی نشست خود در «کورنوال» انگلیس در بیانیه ای بدون اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت توسط ترامپ اعلام کرد: ما از بحث و گفتگو میان اعضای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به ویژه با ایالات متحده با هدف بازگشت واشنگتن و تهران به تعهدات خود در توافق هسته ای استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از بیانیه صادره از سوی سران گروه ۷ در این خصوص بدون اشاره به ماهیت دفاعی برنامه موشکی تهران آمده است: کشورهای گروه ۷ همچنین از ایران می خواهند همه فعالیت های مربوط به موشک های بالستیک و مسائل منع گسترش سلاح های هسته ای را متوقف کند!

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، در بخش دیگری از این بیانیه در خصوص روسیه نیز آمده است: خواستار روابط پایدار و قابل پیش‌بینی با روسیه هستیم. ما سود و منفعت خود را در روابط قابل پیش‌بینی و پایدار با روسیه می‌بینیم و همچنان به همکاری در حوزه‌های مشترک ادامه خواهیم داد.

بیانیه مذکور می افزاید: بار دیگر از روسیه می‌خواهیم که رفتارهای بی‌ثبات‌کننده خود را متوقف کرده از جمله مداخله در سیستم‌های دموکراتیک دیگر کشورها را کنار بگذارد!

در این بیانیه همچنین از چین خواسته شده است تا به حقوق بشر ادعایی غرب احترام بگذارد!

کد خبر 5234053

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه 7 روسیه چین برنامه هسته ای ایران ایالات متحده امریکا فلسطین روسیه ایران عراق رژیم صهیونیستی افغانستان برجام جو بایدن سوریه لبنان میخائیل اولیانوف مذاکرات وین اتحادیه اروپا گروه ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند برای امروز سه شنبه جوی به نسبت پایدار را در سطح منطقه شاهد خواهیم بود. البته در بخش‌های غربی منطقه وزش باد‌های نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه گذر متناوب امواج در سطح استان اتفاق خواهد افتاد که سبب افزایش ابر و البته در برخی مناطق بارش‌هایی به صورت پراکنده دور از انتظار نیست.

بهروزی گفت: از روز جمعه جو پایدارتر خواهد شد.به لحاظ دمایی ظهر امروز نسبت به دیروز اندکی افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: دیروز در گرمترین ساعات بیشینه دمای شهر قزوین به ۱۱ درجه سلسیوس رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ را خواهیم زد
  • پوتین: به ناتو حمله نمی‌کنیم اما جنگنده‌های اف-۱۶ را خواهیم زد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است