Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، نیروهای ارتشش در بازداشتن گروه‌های مقاومت فلسطین از شلیک موشک‌ها و خمپاره‌ها در جریان جنگ صهیونیستی اخیر علیه غزه شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، آوی کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانسی به منظور سالگرد مرگ لیبکن شاحاک، رئیس سابق ستاد ارتش در دانشکده نظامی در شمال تل‌آویو گفت: اسرائیل نیازمند توسعه سیاست‌های روشن در خصوص غزه و حماس برای تحقق پیروزی استراتژیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوخاوی تصریح کرد، ارتش رژیم صهیونیستی باید در ارزیابی کارآمد حملاتش علیه گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه متعادل‌تر باشد. پیروزی‌های تاکتیکی لزوما به آرامش طولانی مدت منجر نمی‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اسرائیل

رسانه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که حزب الله بیش از ۱۰۰ موشک از جنوب لبنان به شمال این رژیم همزمان با حمله ایران شلیک کرده است.

به گزارش مهر، از سوی دیگر حسن عزالدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: ما به اقداماتی که از لحظه اول طوفان الاقصی آغاز کرده ایم ادامه خواهیم داد؛ اقداماتی که اسرائیل را متزلزل کرده است و سناریو‌های زوالش را ترسیم کرده است.

وی افزود: ما به یاری ملت فلسطین و مقاومت شریف آن ادامه خواهیم داد تا این حمله ددمنشانه به غزه و مردم پایدار آن متوقف شود.

عزالدین بیان کرد: منطقه با حضور رژیم صهیونیستی رنگ آرامش نخواهد دید. در حال حاضر با توجه به حمله‌های دشمن صهیونیست به برخی مناطق لبنان، واکنش مقاومت و حمله‌های آن از حیث میزان برد و استفاده از سلاح موثر و پیشرفته، متفاوت شده است.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
  • شلیک ۱۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اسرائیل
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک شلیک کرد
  • حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیل
  • رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین ایران و محور مقاومت