Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بورس تابناک، تاکنون چهار عرضه اولیه در سال جاری انجام شده است و چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ پنجمین عرضه اولیه در راه است.

بورس ایران، در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است، عرضه اولیه گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری»  با ماهیت سهامی عام در نماد ومدیر  به روش ثبت سفارش انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم معاد ۱۵ درصد نماد «ومدیر» و به عنوان ۵۸۴مین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در بخش سرمایه‌گذاری‌ها عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از این تعداد ۹۰۰ میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد و سهم صندوق‌ها هم ۴۵۰ میلیون سهم خواهد بود.   حداکثر سهم برای هر نفر ۱۰۰۰ سهم و در دامنه قیمتی از ۲۸۰۰ ریال تا ۲۹۹۰ ریال خواهد بود؛ بنابراین میزان حداقل نقدینگی مورد نیاز ۲۸۰۰۰۰ تومان و حداکثر میزان نقدینگی ۲۹۹۰۰۰ تومان می‌باشد،  بر این اساس حداکثر نقدینگی مورد نیاز حدود ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.   البته با فرض مشارکت ۲.۵ میلیونی، می‌توان انتظار داشت به هر کد معاملاتی چیزی حدود ۳۶۰ برگه سهام تخصیص یابد. با توجه به حداکثر قیمت ۲۸۰ تومانی هر سهم این شرکت، احتمالا چیزی حدود ۱۰۰ هزار تومان سهام به کد‌های حقیقی و حقوقی تخصیص یابد.      

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عرضه اولیه کد بورسی ومدیر بورس انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کوئیک امروز چهارشنبه ۲۹ فرودین ۱۴۰۳

قیمت کوئیک، امروز ۲۹ فرودین ۱۴۰۳ در مدل‌های «SR، دنده‌ای، اتوماتیک و اتوماتیک پلاس» اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • نامه عشقی به پورابراهیمی؛ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس است
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • نمادهای پرتقاضای بورس چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت کوئیک امروز چهارشنبه ۲۹ فرودین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳