Web Analytics Made Easy - Statcounter

انورحبیب‌زاده روز یکشنبه در نشست صمیمی مسوولان روابط عمومی ادارات و رسانه های این شهرستان که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان برگزار شد، افزود: امروزه رسانه های خارجی با تمام توان و قدرت در حال انتشار اخباری در خصوص انتخابات در ایران هستند که مردم را برای حضور بی نظیر در این رویداد سیاسی دلسرد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و روابط عمومی ها هدایت کنندگان افکار عمومی در جامعه به شمار می روند، افزود: ما همواره مشوق حضور مردم در انتخابات هستیم و از همه مسوولان کشور می‌خواهیم که به مشکلات معیشتی مردم توجه کنند و نگذارند این بهانه فرصتی به دست بیگانگان برای تبلیغ علیه نظام دهد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه خبرنگاران و روابط عمومی های داخلی این است که در این جنگ رسانه ای دوشادوش هم به جنگ این بمباران خبری رسانه‌های خارجی بروند.

حبیب‌زاده ادامه داد: خبرنگاران و مسوولان نشریه ها باید زمینه‌ساز حضور مردم در انتخابات باشند و وظیفه دینی و ملی خود را برای مشارکت در این میدان مهم که برای آینده کشور تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است بیش از گذشته فراهم کنند.

وی گفت: امروز انتخابات مهم ترین مسئله کشور است و در این راستا رسانه‌های خارجی با تمام توان در حال دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای هستند ازاینرو رسانه های داخلی وظیفه بسیار سنگینی برای مقابله با این هجمه دارند.

 وی باتاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: با وجود ۴۲ سال دشمنی استکبار، مردم مناطق کردنشین همیشه بیشترین حضور را در پای صندوق های رای داشتند و قطعا در این انتخابات نیز با همت و همراهی و هدایت رسانه ها شاهد حضور بینظیر دیگری در این رویداد خواهیم بود. 

انعکاس واقعی عملکرد دستگاه های اجرایی مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها است

فرماندار بوکان نیز گفت: انعکاس واقعی عملکرد دستگاه های اجرایی مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها است. 

محمد امین‌زاده ضمن تقدیر از  تلاش رسانه‌ها، خبرنگاران و روابط عمومی‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی گفت: خوشبختانه امروز و با وجود تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر رسانه ها شاهد شور و شوق انتخاباتی در سطح جامعه هستیم.

وی افزود: رسانه ها باید امید آفرینی را در راس اخبار و کارهای رسانه ای خود قرار دهند.

امین‌زاده در ادامه اضافه کرد: انتخاب در سرنوشت یک جامعه تأثیر مستقیم و غیر قابل انکاری دارد و این مهم نقش رسانه ها را در هدایت افکار عمومی برای یک انتخاب اصلح و با حضور حداکثری چند برابر کرده است.

فرماندار بوکان افزود: انسجام ملی، ایجاد وحدت و شور و شوق حضور از وظایف مهم رسانه ها در این روزهای مهم است که خوشبختانه تا کنون و در سطح شهرستان به خوبی از اجرای این وظیفه خطیر بر آمدند و امید است با این تلاش ها شاهد حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رای باشیم.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی بوکان انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی بوکان انتخابات ریاست جمهوری روابط عمومی ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات به خبرنگار جماران، گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است. لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعارهای زمان انتخابات تناقض دارد. 

وی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتارها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده مردم چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند