Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین احمدیان، بازیکن تنیس روی میز  تیم رعد پدافند هوایی کاشان در مورد کیفیت و سطح مسابقات تنیس روی میز در این فصل گفت: امسال مسابقات نزدیکی را شاهد بودیم و تیم‌های با کیفیتی داشتیم. نتایج تیم ما خوب بود، اما در فینال نتوانستیم شایستگی خودمان را ثابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع از نتایجمان رضایت داریم و امیدوارم سال آینده هم بتوانیم تا فینال راه پیدا کنیم. رعد پدافند برای اولین بار به فینال آمده بود.

او ادامه داد: برای امسال انتخابی تیم ملی تنیس روی میز را داریم. خودم را کاملا آماده مسابقات آسیایی کرده ام و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

احمدیان در مورد حمایت از رشته تنیس روی میز، گفت: حمایت‌ها خوب بوده اند، اما وقتی از تیم ملی جوانان تنیس روی میز خارج شدم، کمی اوضاع فرق کرد. امیدوارم شرایط خوبی را برایمان فراهم کنند. دیدار‌های مهمی در المپیک داریم. باید حمایت‌های لازم انجام شود تا بتوانیم مدال بیاوریم.

او در خصوص تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر مسابقات لیگ تنیس روی میز، اظهار کرد: تاریخ چند بازی مشخص نبود و اذیت شدیم. در مجموع شرایط مسابقات خوب و متمرکز بود. خودم این سیستم را بیشتر دوست دارم؛ چون می‌خواهم سال آینده در لیگ مجارستان بازی کنم. از تیم رعد پدافند و تمامی اعضای آن تشکر می‌کنم. فصل بعد هم در این تیم می‌مانم.

بیشتر بخوانید

اردوی مشترک پینگ پنگ بازان ایران، آذربایجان و قطر به میزبانی کشورمان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو تنیس روی میز تنیس روی میز رعد پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های مینی فوتبال جام آینده سازان بخش عقدا در روستای خلیل آباد و با شرکت ۸ تیم برگزار شد.
 ابتدا در دیدار رده بندی دو تیم شاهین سرو علیا و ایساتیس عقدا به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۱ بر ۱ دو تیم در وقت‌های قانونی تیم شاهین سرو علیا در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ برتیم ایساتیس عقدا غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.
در دیدار نهائی نیز تیم " برج کهن " خلیل آباد با یک بازی حساب شده با نتیجه ۴ بر ۲ تیم خوب دهیاری هفتادر راشکست داد و قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد