Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@06:38:09 GMT

آرزوی جالب اوزیل برای جادوگر ویلا +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۸۳۸۵

آرزوی جالب اوزیل برای جادوگر ویلا +عکس

مسعود اوزیل اظهار کرد: عجب بازیکنی است این کلوین فیلیپس. امیدوارم در ادامه مسابقات گریلیش جادویی هم پا به زمین بگذارد.

به گزارش مشرق، در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم ملی فوتبال انگلیس به مصاف کرواسی رفت و به برتری یک بر صفر رسید. در این مسابقه رحیم استرلینگ گلزنی کرد ولی بیش از همه ستاره ۲۵ ساله‌ای به نام «کلوین فیلیپس» مورد تمجید رسانه‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشل بالاک پس از این مسابقه در فضای مجازی از ستاره لیدزیونایتد تمجید کرد و از او به عنوان ستاره نام برد.

از طرف دیگر مسعود اوزیل نیز توییتی در حمایت از فیلیپس نوشت و اظهار داشت: عجب بازیکنی است این کلوین فیلیپس. امیدوارم در ادامه مسابقات گریلیش جادویی هم پا به زمین بگذارد.

برخی رسانه‌های انگلیسی هم اظهار داشتند که کلوین فیلیپس بهترین بازیکن میدان باید نام می‌گرفت زیرا عملکردی درخشان در این مسابقه داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین کرواسی مسعود اوزیل رحیم استرلینگ تیم ملی فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان‌های افسانه‌ای ازهم‌گسیخته

در بین ماجرا‌ها گهگاه کاراکتر‌های افسانه‌های ازوپ نیز حضور داشتند. از جمله داستان‌هایی که در غالب این کارتون کمدی، فانتزی، ترسناک و پررمزوراز وارونه‌وار روایت می‌شدند، می‌توان به این موارد اشاره کرد: خرگوش و لاکپشت، سیندرلا، سفیدبرفی، راپانزل، فلوت سحرآمیز، پینوکیو، شاهزاده و نخود، آرزوی ماهیگیر، غاز طلایی، جوجه‌اردک زشت، خیاط کوچولوی شجاع، جک و لوبیای سحرآمیز، دیو و دلبر، هفت جوجه، پادشاه و جادوگر، هانسل و گرتل، زیبای خفته، چراغ علاءالدین، پرنسس و قورباغه، گربه چکمه‌پوش، غاز و تخم طلایی، شنل‌قرمزی، سه بچه‌خوک، جاروی جادوگر، جوجه سحرآمیز، قلعه اسرارآمیز، دزد بغداد، قالیچه پرنده و...

«داستان‌های افسانه‌ای ازهم‌گسیخته» (با نام اصلی: Fractured Fairy Tales) به معنای «قصه‌های پری شکسته» محصول کمپانی «جِی وارد پریداکشن» آمریکاست که طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۳ بر اساس متن‌های طنزگونه و هوشمندانه «اِدورد اِوِرد هاردن» تولید شد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • داستان‌های افسانه‌ای ازهم‌گسیخته
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی