Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:49:31 GMT

پاندف دومین گلزن مسن تاریخ یورو شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۸۴۲۰

پاندف دومین گلزن مسن تاریخ یورو شد

گلزن مقدونیه شمالی با گلزنی در دیدار برابر اتریش به دومین گلزن مسن تاریخ یورو تبدیل شد.

به گزارش ایسنا او به نقل از اسپورتال،  گوران پاندف مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال مقدونیه توانست اولین گل تاریخ کشورش را در این رقابت ها به ثمر رساند. پاندف  در ۳۷ سال و ۳۲۱ روزگی خود این گل را به ثمر رساند تا دومین گلزن مسن تاریخ یورو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایویکا وستیک اتریشی همچنان مسن ترین گلزن تاریخ یورو است که در یورو ۲۰۰۸ در ۳۸ سالگی و ۲۵۷ روزگی خود توانست گلزنی کند و مسن ترین گلزن تاریخ این رقابت ها قرار گیرد.

نیمه اول دیدار مقدونیه شمالی و اتریش با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. 

ابتدا اتریش توانستت به گل برسد ولی گوران پاندف روی اشتباه دروازه بان حریف گلزنی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ گوران پاندف تاریخ یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان یکی از جذاب‌ترین و پرحاشیه‌ترین جدال‌های نیم فصل اول محسوب می‌شد. جایی که روی نیمکت هر دو تیم سرمربی متفاوتی حاضر بودند و یحیی گل محمدی و عبدالله ویسی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

در آن بازی که نفت آبادان موفق شده بود نیمه اول را برنده راهی رختکن شود، در ادامه این محمد عمری بود که بازی را برای سرخ‌ها با گل دیدنی‌اش به تساوی کشاند. هافبک تکنیکی نیم فصل اول پرسپولیس البته اکنون برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان بندرانزلی شده و در اختیار مهدی تارتار قرار دارد.

عمری در آن بازی در دقیقه 57 روی پاس گل امید عالیشاه و ضربه‌ای تمام کننده توانست قفل دروازه نفت آبادان را باز کرده و تیمش را به کسب نتیجه در این بازی امیدوار کند. در ادامه نیز گولسیانی از نقطه پنالتی گل دوم سرخ‌ها را به ثمر رساند اما تیم 10 نفره نفت آبادان در ثانیه‌های پایانی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

اکنون محمد عمری در جمع شاگردان اوسمار قرار ندارد و در ملوان کار را دنبال می‌کند و باید دید در آبادان و استادیوم تختی کدام بازیکن قادر خواهد بود برای این تیم موفق به ثبت گل شود.

دیگر خبرها

  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است