Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:18:58 GMT

زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۸۴۵۵

زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی در دیداری که ۹۰ دقیقه به طول انجامید توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اقدامات و حمایت‌های دولت به‌ویژه سازمان برنامه و بودجه و پشتیبانی مجلس یازدهم از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع این جانبازان اعلام کرد: در خصوص معوقات ماده ۳۸، احکام جانبازان بزرگوار تحت پوشش باید توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر می‌شد که این احکام هفته گذشته، از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تنظیم و تلفیق این احکام و حجم آنها، تأکید کرد: حداکثر تا پایان مردادماه معوقات ماده ۳۸ به عزیزانی که مشمول این ماده قرار گرفته‌اند پرداخت خواهد شد.

در ادامه این نشست صمیمی، جانبازان سوالاتی در مورد بند (ز) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۰، موضوع واگذاری خودرو به‌صورت اقساطی، تسهیلات مسکن و ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و همچنین حق پرستاری مطرح کردند که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحات و پاسخ‌های لازم را به این عزیزان ارائه کرد.

گفتنی است، صبح امروز تعدادی از جانبازان گرانقدری که تحت پوشش ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران قرار گرفته‌اند، به‌منظور اطلاع از چگونگی پرداخت معوقات خود در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع و خواستار دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند که مهندس اوحدی به محض اطلاع از حضور جانبازان و پایان همایش سراسری تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر، با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانبازان حاضر در این نشست ضمن ابراز محبت و تشکر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پشتیبانی خود را از سیاست‌ها و رویکرد جهادی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کردند.

کد خبر 5234083

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی سازمان برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش روز دختر سازمان محیط زیست صنایع دستی وضعیت معابر بنیاد شهید و امور ایثارگران گردشگری سازمان هواشناسی شهر تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماده ۳۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اعلام کرد: ظرفیت پیش بینی شده در دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازانِ ۷۰درصد و بالاتر، زمینۀ اشتغال همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر استان را پوشش می‌دهد.

علی اکبر سلمانی در دومین جلسۀ کمیتۀ اطلاع رسانی دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: نزدیک به ۶۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد و بالاتر در سطح استان فاقد شغل بوده و متقاضی اشتغال هستند که تمامی آنان پس از پذیرفته شدن در دومین آزمون استخدامی، به استخدام دولت درخواهند آمد.
 
وی با بیان اینکه آزمونِ مورد اشاره فرصت بی نظیری برای استخدام همۀ فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد و بالاتر آذربایجان شرقی است، تاکید کرد: اطلاع رسانی و راهنمایی ثبت نام آزمون باید در اسرع وقت، به هر طریق ممکن و با استفاده از همۀ ظرفیت های موجود، به طور گروهی مانند ارسال پیامک و درج اطلاعیه و یا به صورت انفرادی مانند تماس تلفنی و دیدار چهره به چهره به شخص مشمول انجام گیرد.

سلمانی، از همۀ مشمولان آزمون مزبور خواست حتماً ثبت نام کنند و گفت: دستگاه های اجرایی که در دفترچۀ راهنمای آزمون، شغل محل های خود را ارائه کرده اند، ظرفیتی معادلِ دو برابر آمار فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد و بالاترِ فاقد شغل استان را پیش بینی کرده اند و بر این اساس با قاطعیت می توان گفت برای همۀ مشمولان، حتی برای افرادی که دیپلمه هستند نیز شرایط استخدامی فراهم شده است و این افراد می توانند پس از انجام آزمون و مراحل عمومی، به استخدام دولت درآیند.
 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: مجری برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰درصد و بالاتر، مرکز آزمون جهاددانشگاهی بوده و متقاضیان می توانند تا آخر فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی WWW.HRTC.IR   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، در این جلسه رحمان اصلی زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی و احمد ابراهیمی، رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سخنان جداگانه ای بخشنامۀ ابلاغیِ اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد مرکز در خصوص همین آزمون را تبیین کردند.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان