Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:47:44 GMT

پدیده انتقام شکست در اصفهان را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۸۴۶۲

تیم فوتبال پدیده خراسان در ورزشگاه ثامن الائمه دقایقی پیش توانست در دیداری دوستانه ذوب‌آهن اصفهان را از پیش‌روی بردارد.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که هفته گذشته تیم‌های فوتبال پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفته بودند، امشب جدال دوستانه دیگری میان این دو تیم این‌بار در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد شکل گرفت؛ دیدار هفته گذشته با برتری 3 بر 2 ذوبی‌ها به پایان رسیده بود و شاگردان رحمتی به دنبال جبران شکست در آن مسابقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این دو تیم در کنار گل‌گهر سیرجان تورنمنتی سه جانبه را در مشهد به نام امام رضا(ع) برگزار کردند و مصاف پدیده و ذوب‌آهن پایان‌بخش این تورنمنت بود، چرا که پیش از این تیم گل‌گهر توانسته بود پدیده و ذوب‌آهن را شکست بدهد و در روز سوم مسابقات شاگردان مهدی رحمتی و مجتبی حسینی به مصاف یکدیگر رفته بودند.

 

نیمه اول مسابقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و سرمربیان دو تیم تلاش کردند تا با تغییراتی در ترکیب تیم، برای نیمه دوم تیم‌شان را به زمین بفرستند؛ نیمه دوم با گلزنی ابوالفضل عکاشه برای ذوب‌آهن آغاز شد اما در ادامه پدیده‌ای‌ها موفق شدند کامبک بزنند و به لطف درخشش مهرداد بایرامی و گلزنی او و هم‌چنین گل پیروزی‌بخش حسین مهربان، بازی را دو بر یک به سود خود به پایان بردند تا تورنمنت دوستانه و سه جانبه امام رضا(ع) این‌چنین به پایان برسد.

 

 

گفتنی است پس از انجام دو دیدار تدارکاتی، ذوبی‌ها به اردوی خود در مشهد پایان خواهند داد و به اصفهان برای انجام ادامه تمرینات‌شان باز خواهند گشت.

 

 

 

 

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس و تماشایی ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شود.

این دو تیم هفته گذشته در بازی رفت در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال روبروی یکدیگر قرار گرفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا بازی برگشت از حساسیت خاص و بسیار زیادی برخوردار باشد.

ونگر در گفتگو با بین اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« بازی امشب آرسنال برابر بایرن مونیخ کاملا 50-50 است. بایرن اخیرا نشان داده است که در خانه در بوندسلیگا بسیار آسیب پذیر است و این موضوع مهمی برای آرسنال خواهد بود.

شاگردان توماس توخل در بازی مهمی برابر دورتموند در خانه شکست خوردند، بنابراین از اینکه بتوانند در خانه برابر حریف به پیروزی برسند ۱۰۰ مطمئن نخواهند بود. من همچنان فکر می‌کنم که آرسنال می‌تواند برابر بایرن به پیروزی برسد و به مرحله بعدی صعود کند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این پیش‌بینی از عقلش است یا از قلبش گفت:« ترکیبی از هر دو.»

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد؛ زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • ال‌ نینو رو به پایان است؟
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید