Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@16:04:19 GMT

فوری ؛ داور بازی ایران و عراق تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۸۵۶۰

فوری ؛ داور بازی ایران و عراق تغییر کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که برخی رسانه‌های عراقی از ساعتی پیش گمانه‌زنی کرده بودند که روشن ایرماتوف داور نام‌آشنای ازبکستانی قضاوت جدال ایران و عراق در هفته پایانی رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا را برعهده خواهد داشت، اما حالا با اعلام کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، رسماً کوبل داوری این مسابقه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی رسانه‌ها درباره ملیت داور مسابقه درست بوده اما نه ایرماتوف، بلکه ایلگیز تانتاشف داور ۳۷ ساله ازبکستانی قضوات مصاف ایران و عراق را برعهده خواهد داشت؛ این داور از سال ۲۰۱۳ در لیست فیفا قرار دارد. تانتاشف را در این مسابقه حساس که می‌تواند سرنوشت صعود تیم‌های ملی ایران و عراق به دور نهایی را رقم بزند، آندری تسپنکوف از ازبکستان و دونگ هونگ کانگ از کره جنوبی به عنوان کمک اول و دوم همراهی می‌کنند.

جان کینگ از کره جنوبی داور چهارم مسابقه خواهد بود و چیا انگ جان از سنگاپور مسئولیت نظارت بر کار تیم داوری را برعهده دارد؛ هم‌چنین علیم اریموف از ازبکستان نماینده و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مسابقه است.

گفتنی است تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق سه شنبه ۲۵ خردادماه در ورزشگاه المحرق بحرین از ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیداری که می‌تواند نتیجه آن سرنوشت صعود تیم‌های ملی ایران و عراق را به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا رقم بزند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران عراق اخبار تیم ملی ایران تیم ملی عراق لیگ برتر ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد

به گزارش ورزش سه، یکی از نقطه نکات قابل توجه مصاف تیم ملی فوتسال ایران در برتری برابر کویت که آخرین دیدار مرحله گروهی محسوب می‌شد، اولین کلین شیت و دفاع بی‌نقصی ملی‌پوشان بود، تا سنگر توری شمسایی برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا 2024 بسته بماند. سعید مومنی که در دوره گذشته آوردگاه بزرگ آسیایی موفق به ثبت پنج کلین شیت شده بود در مصاف با کویت حراست دروازه تیم ملی را بر عهده داشت و با شایستگی ماموریت خود را به پایان رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در دو نبرد قبلی با افغانستان و بحرین، از باقر محمدی در قاب توری خود بهره می‌برد و بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر به‌رغم دریافت چهار گل در آن دو مسابقه، نمایش قابل قبولی داشت و چندین مرتبه با عکس‌العمل‌هایش دروازه تیم ملی را نجات داد.

به هر حال کارت زرد باقر محمدی در بازی با افغانستان، وحید شمسایی را به این فکر انداخت تا با استراحت به این دروازه‌بان و خطر محرومیتش در مرحله حذفی، به دیگر سنگربان مطمئن خود سعید مومنی اعتماد کند و به او فرصت خودنمایی بدهد که مُزد انتخاب درست خود را با کسب اولین کلین‌شیت به ارمغان آورد. حالا با این نمایش باید منتظر ماند و دید که در مصاف با قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا کادر فنی تیم ملی به کدام سنگربان فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهد داد.

تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا از دو دروازه مطمئن و با تجربه برخوردار است و هیچ نگرانی دروازه تیم شمسایی را تهدید نمی‌کند و گل‌های خورده تیم ملی در بازی‌های گذشته، آمیخته به برخی از اشتباهات در آرایش دفاعی بوده که علت آن بازی هجومی ملی‌پوشان و عطش آن‌ها برای گلزنی است.

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • فوری: کاپیتان استقلال از بازی تراکتور محروم شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول