Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:24:28 GMT

باورنکردنی؛ حوادث تلخ و ناگوار یورو تمامی ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۸۶۰۶

باورنکردنی؛ حوادث تلخ و ناگوار یورو تمامی ندارد!

حوادث رقابت های یورو 2020 ادامه داشته و حالا گریبان یک هوادار انگلیسی را گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز در اولین مسابقه خود در رقابت های یورو برابر کرواسی با تک رحیم استرلینگ به پیروزی رسید، اما این دیدار نیز بدون حادثه نبوده است. یک هوادار تیم ملی انگلیس پس از سقوط از جایگاه در ورزشگاه ومبلی در جریان بازی انگلیس و کرواسی، به شدت آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شاهدان وحشت زده در استادیوم، این هوادار را هنگام زمین خوردن و سقوط به سمت صندلی ها و بخش بتنی ومبلی دیده اند.

 

سخنگوی ورزشگاه ومبلی در خصوص این حادثه گفت: "باید اعلام کنیم که یک تماشاگر درست لحظاتی بعد از شروع مسابقه در بازی انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی از سکوها سقوط کرده است. این فرد در همان محل تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت و سپس با شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل شد. ما برای اطمینان از بررسی کامل موضوع و ادامه نظارت بر اوضاع به همکاری با یوفا ادامه خواهیم داد."

 

 

یکی از هواداران انگلیس حاضر در استادیوم در رابطه با این حادثه گفت: "ما دیدیم پاهای این فرد از مانع جلوی صندلی ها رد شد، سپس او افتاد و به زمین برخورد کرد و در ادامه حرکت نکرد."

 

یکی دیگر از هواداران انگلیس گفت: "من خود صحنه را ندیدم، اما با برخی از دوستان صحبت کردم. او آسیب دیده و او از بالکن به سمت صندلی ها و سکوهای بتن پرتاب شده بود."

 

سقوط این هوادار در شرایطی رخ می دهد که دیشب کریستین اریکسن در جریان بازی اول دانمارک در یورو 2020 مقابل فنلاند دچار حمله قلبی شده و در شرریطی دشوار و هراس انگیز به بیمارستان منتقل شد.

 

تیم ملی انگلیس یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خوانی گرافیکی هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در این فصل تیم‌ها با انتشار پوسترهای روز بازی با یکدیگر کری می‌خوانند و این موضوع در هفته گذشته به اوج خود رسیده بود.

با این حال هوادار که این هفته‌ها روند امتیازگیری خوبی دارد، پس از بازی‌ها جواب پوستر حریف را می‌دهد.

در ادامه پاسخ گرافیکی هوادار به پوستر شطرنجی فولاد پس از تساوی و پوستر سینمایی گل گهر پس از پیروزی، بنفش‌ها به پوستر شطرنجی پیکان نیز پس از تساوی پاسخ دادند تا در دیس بک مجازی هت‌تریک کرده باشند!

پیکان پیش از بازی طرحی از رضا عنایتی پشت صفحه شطرنج منتشر کرده بود و پس از تساوی جذاب ۲-۲ هوادار و پیکان، هواداری‌ها نیز با طرحی از صفحه شطرنج جواب حریف را دادند.

دیگر خبرها

  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • ویدئویی کمتر دیده شده از مهارت‌های باورنکردنی مارادونا + ویدئو
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد
  • منچسترسیتی - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • کری خوانی گرافیکی هوادار ادامه دارد
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!