Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شورای شهر با توجه به گستردگی و تعداد شرکت کنندگان به عنوان کاندیدا، می تواند به یک چالش برای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، انتخابات شورای شهر با توجه به گستردگی و تعداد شرکت کنندگان به عنوان کاندیدا، می تواند به یک چالش برای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعداد فراوان ستادهای کاندیداها و حضور افراد مختلف در ستاد کاندیداها در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی قطعا خطرناک بوده و می تواند موجب افزایش شیوع کرونا شود. بر همین اساس نیاز است تا نظارت ها از سوی ستادها بر حضور افراد در محل به صورت حداکثری صورت بگیرد.

متاسفانه در برخی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر جمعیت زیادی بدون استفاده از ماسک حضور می یابند

دکتر بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در حال حاضر در بیمارستان های گلستان و فارابی و بیمارستان امام رضا بیماران کرونایی پذیرش می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با کاهش موارد بستری افراد مبتلا به کرونا، دیگر بیمارستان ها برای پذیرش بیماران کرونایی به روال قبلی خود بازگشته اند.


دکتر روشنی خاطرنشان کرد: در پیک چهارم شیوع کرونا برای بستری یک هزار و ۸۰۰ بیمار برنامه‌ریزی شد که خوشبختانه بیش از نیمی از این ظرفیت مورد استفاده قرار نگرفت.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در همه شهرستان‌های استان نیز بیماران مبتلا به کرونا پذیرش می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درباره تلقیح واکسن گفت: اکنون بهترین واکسن در دسترس ترین آن فارغ از ایرانی یا خارجی بودن است زیرا تلقیح واکسن در صورت ابتلا به کرونا سبب پیشگیری از مرگ خواهد شد.

دکتر روشنی تصریح کرد: نباید به دنبال تلقیح واکسن رعایت پروتکلهای بهداشتی کمرنگ شود زیرا تا زمانی که حداقل ۷۰ درصد جمعیت کشور علیه ویروس کرونا واکسینه نشوند نمی توان ماسک را کنار گذاشت و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد.

وی افزود: هفته آینده با توجه به در پیش داشتن انتخابات هفته بسیار حساس و سختی است و در این میان ستادهای انتخابات کاندیداهای شورای اسلامی شهر شلوغ تر است.

دکتر روشنی خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر جمعیت زیادی بدون استفاده از ماسک حضور می یابند در حالی که امسال با توجه به شرایط کرونا نحوه معرفی کاندیداها و تبلیغات آنها باید متفاوت باشد و از برگزاری جلسات و عدم اجرای پروتکلهای بهداشتی بپرهیزند  چون در غیر اینصورت با پیک پنجم کرونا مواجه خواهیم بود.

در صورت ساده انگاری شیوع کرونا طی هفته های آینده وارد پیک پنجم بیماری خواهیم شد

دکتر سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد درباره آخرین وضعیت کرونا اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت شهرستان کرمانشاه از نظر شیوع کرونا نارنجی است و در سایر شهرستانهای استان نیز هیچ شهری آبی نیست.

معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: این موضوع ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی را به ویژه با توجه به در پیش داشتن انتخابات دوچندان می کند.

دکتر شاه آبادی خاطرنشان کرد: در صورت ساده انگاری شیوع کرونا طی هفته های آینده وارد پیک پنجم بیماری خواهیم شد.

وی عنوان کرد: اکنون نیز با بررسی آمار مبتلایان به کرونا در می یابیم شیوع کرونا همچنان نوسان دارد و موج چهارم به اتمام نرسیده است.

معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم همچنان از حضور در تجمعات بپرهیزند و به طور جدی پروتکلهای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پروتکل های بهداشتی پروتکلهای بهداشتی ستادهای انتخابات رعایت پروتکل شیوع کرونا پیک پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.
ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.
اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز ۲۱ اردیبشهت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز