Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:36:39 GMT

بازگشت بزرگ جوکوویچ برای فتح رولان گاروس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۸۷۰۲

نواک جوکوویچ، ستاره صربستانی دنیای تنیس موفق به شکست استفانوس تسسیسپاس و فتح گرند اسلم شماره 19 خود شد.

به گزارش "ورزش سه"، نواک جوکوویچ ساعتی قبل با رقم زدن بازگشتی هیجان انگیز، در دومین مسابقه آزاد خود در فرانسه برنده شد. او امروز موفق شد استفانوس تسسیسپاس را با نتیجه 6-7 (8)، 2-6 ، 6-3، 6-2 و 6-4 شکست داده و در مجموع گرند اسلم شماره 19 خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نواک جوکوویچ در دیدار فینال پس از اینکه 0-2  از سیتسیپاس‌ عقب بود، در سه ست پیاپی پیروز شد تا برای دومین بار قهرمان رقابت‌های رولان گاروس شود.

 

اسطوره صربستانی در ابتدای سال قهرمان اوپن استرالیا هم شده بود تا با فتح اوپن فرانسه به دومین گرنداسلم سال خود برسد و در مجموع نوردهمین قهرمانی گرنداسلم خود را به دست آورد.

 

در حال حاضر راجر فدرر و رافائل نادال با 20 عنوان در صدر جدول قرار گرفته اند و نواک جوکوویچ این فرصت را دارد تا در آینده به این دو اسطوره محبوب و بزرگ دنیای تنیس برسد.

 

نواک جوکوویچ تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی دومین دوره جشنواره بزرگ اصناف این بانک، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، با حضور نمایندگانی از واحدهای نظارتی بانک برگزار شد و طی آن برندگان سه فقره جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی 200 میلیون ریالی، 223 جایزه امتیاز تسهیلات 5 میلیارد ریالی، 520 جایزه امتیاز تسهیلات 2 میلیارد ریالی و 635 جایزه امتیاز تسهیلات 1 میلیارد ریالی مشخص شدند.

در دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک که با شعار «این تجارت سودمند است» از دهم شهریور تا پایان دی‌ماه سال 1402 برای مشتریان بخش اصناف بانک تجارت برگزار شد، بالغ بر 176 هزار نفر از مشتریان بخش اصناف حایز شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده آنان برای شرکت در قرعه‌کشی به حدود 304 میلیون امتیاز بالغ شد.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت شامل صاحبان واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها بزودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویری از اسطوره تنیس زنان در صحرای سوزان دبی
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • ببینید | حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین