Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار مالک باشگاه تاتنهام به هری کین

دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام به هری کین، ستاره ملی‌پوش و جدایی خواه این باشگاه هشدار داد که او هر چه که به نفع تیم باشد انجام خواهد داد.

هری کین قصد دارد به دوازده سال حضور خود در تاتنهام پایان دهد و گفته است که تمایل دارد به تیمی برود که بتواند طی سال‌های آینده به عناوین قهرمانی دست یابد.

لوی گفته است که او شرایط کین را درک می‌کند، اما حرف آخر را درباره آینده این بازیکن او و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی آینده تیم خواهند زد.

تمایل لینگارد برای ماندن در منچستریونایتد

به نوشته نشریه سان جسی لینگارد، هافبک منچستریونایتد که فصل گذشته به صورت قرضی برای وستهام بازی کرد به باشگاه اصلی خود گفته مایل است در اولدترافورد بماند.

این بازیکن ۲۸ ساله پس از این که جایی در ترکیب اصلی یونایتد‌ها پیدا نکرد با قرارداد قرضی به وستهام پیوست و از قضا در این تیم درخشان ظاهر شد.

حالا وستهام مایل است قرارداد این بازیکن ملی پوش را قطعی کند، اما لینگارد پس از گفت و گو با سولشر درباره آینده اش به صراحت گفته است که می‌خواهد در اولدترافورد بماند و برای حضور در ترکیب اصلی تیم بجنگد.

اختلاف دیبالا با یوونتوس همچنان پابرجا است

اختلاف میان دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس با مسئولان این تیم بر سر تمدید قرارداد هنوز حل نشده است.

قرارداد فعلی این بازیکن سال آینده به پایان می‌رسد و دیبالا به دنبال آن است که با دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو قرارداد جدیدی با تورینی‌ها امضا کند.

یووه هم مایل به حفظ دیبالا است، اما به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا نمی‌تواند از پس دستمزد مورد نظر این بازیکن آرژانتینی برآید.

من سیتی جذب مدافع اسپورتینگ را به تعویق انداخت

به نوشته نشریه میرر باشگاه منچسترسیتی خرید نونو مندس، مدافع چپ تیم اسپورتینگ لیسبون را به تعویق انداخت.

منچسترسیتی تا قبل از پایان رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ پیشنهادی را برای خرید این بازیکن ۱۸ ساله ارائه نخواهند کرد که این امر به رئال مادرید امکان می‌دهد مندس را به خدمت بگیرد.

مندس فصل گذشته با اسپورتینگ لیسبون به عنوان قهرمانی پرتغال دست یافت. چهار سال دیگر از قرارداد او با این تیم باقی مانده است.

اورتون به دنبال دروازه بان بارسلونا

باشگاه اورتون انگلیس تصمیم دارد نتو، سنگربان تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.

نتو تا سال ۲۰۲۳ با بارسلونا قرارداد دارد. دروازه‌بان ۳۱ ساله یکی از چند ستاره‌ای است که شاید بارسلونا به خاطر کاهش بودجه باشگاه آن‌ها را بفروشد.

پاری سن ژرمن از خرید اشرف حکیمی ناامید نشده است

باشگاه پاری سن ژرمن که پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی اش برای جذب اشرف حکیمی، ستاره مراکشی اینتر از سوی این تیم رد شد همچنان علاقه مند است این بازیکن را به خدمت بگیرد. چلسی هم با مدیر برنامه‌های این بازیکن وارد مذاکره شده، اما گفت و گو‌ها پیشرفتی نداشته است.

از سوی دیگر اینترمیلان در نظر دارد استفان رادو، مدافع میانی لاتزیو را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

مذاکره آرسنال با فکیر

به گزارش آ اس مسئولان باشگاه آرسنال برای خرید نبیل فکیر، هافبک رئال بتیس با این باشگاه وارد مذاکره شدند.

توپچی‌ها پیش از این پیشنهادی برای خرید این بازیکن ۲۷ ساله ارائه دادند، اما باشگاه اسپانیایی مبلغی بسیار بیشتر از پیشنهاد آرسنال خواسته است. مذاکره بین ۲ باشگاه همچنان ادامه دارد.

آرسنال ابتدا تصمیم داشت بواندیا، بازیکن آرژانتینی نوریچ را به خدمت بگیرد، اما او هفته گذشته به استون ویلا پیوست.

پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی کریستال‌پالاس برای هافبک جوان چلسی

باشگاه کریستال‌پالاس در نظر دارد با پیشنهادی ۱۵ میلیون پوندی کونور گالاگر، هافبک چلسی را به خدمت بگیرد.

این بازیکن که فصل گذشته به صورت قرضی در وست بروم بازی می‌کرد، بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و خود را در لیگ جزیره به اثبات رساند.

اگرچه گالاگر مایل است در چلسی بماند، اما آبی‌های لندن در صورت دریافت پیشنهاد مالی خوب او را خواهند فروخت.

بورنموث پاتریک ویرا را می خواهد

باشگاه بورنموث تصمیم دارد پاتریک ویرا را به عنوان سرمربی فصل آینده خود استخدام کند.

پس از آن که جاناتان وودگیت نتوانست این تیم را به لیگ برتر انگلیس برگرداند، سران باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او گرفتند و حالا تصمیم دارند ویرا را به عنوان سرمربی فصل آینده خود استخدام کند.

پاتریک ویرا هدایت تیم‌های نیس فرانسه و نیویورک سیتی را در کارنامه دارد.

لستر به جمع مشتریان ستاره سالزبورگ پیوست

باشگاه لسترسیتی به جمع مشتریان پاتسون داکا، ستاره ردبول سالزبورگ پیوست. این بازیکن ۲۲ ساله فصل گذشته در لیگ اتریش در ۲۸ بازی ۲۷ گل برای ردبول به ثمر رساند و مورد توجه چندین باشگاه انگلیسی قرار دارد.

اشلی یانگ در اندیشه بازگشت به لیگ جزیره

اشلی یانگ، مدافع اینترمیلان در نظر دارد به همراه تیم برنلی به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بازگردد. این بازیکن ۳۵ ساله در پایان ماه جاری بازیکن آزاد خواهد بود و هنوز قرارداد جدیدی با اینترمیلان امضا نکرده است.

اگرچه اینتر تمایل به حفظ یانگ دارد، اما ممکن است او تمایل داشته باشد با برنلی به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بازگردد.

من یونایتد در اندیشه ارائه پیشنهاد جدید به سانچو

تیم فوتبال منچستر یونایتد که در پیشنهاد اول برای خرید جیدون سانچو از باشگاه دورتموند آلمان ناکام ماند، در اندیشه ارائه پیشنهاد جدیدی است.

باشگاه دورتموند خواهان مبلغ ۷۸ میلیون پوند به علاوه ۱۰ میلیون یورو پاداش برای این بازیکن ملی پوش انگلیسی است، اما شیاطین سرخ مطمئن هستند که می‌توانند بر سر قرارداد با باشگاه آلمانی به توافق برسند.

دیپای به زودی با بارسا قرارداد امضا می‌کند

به نوشته نشریه اسپورت ممفیس دیپای، مهاجم هلندی فصل گذشته لیون هفته آینده به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معرفی خواهد شد.

او به صورت بازیکن آزاد به بارسا خواهد پیوست و پیش بینی می‌شود دستمزدش مبلغ چشمگیری باشد. دیپای در حال حاضر به همراه تیم ملی هلند در مسابقات یورو ۲۰۲۰ شرکت دارد.

بیشتر بخوانید

اولین خروجی آنچلوتی از رئال مشخص شد آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منچسترسیتی برای خرید کین سقف تعیین کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات ممفیس دیپای خدمت بگیرد لیگ برتر انگلیس نقل و انتقالات برای خرید فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی