Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران در کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین گفت:یک گروه از اصلاح طلبان این نظر را داشتند که قبل از اعلام نظر شورای نگهبان هیچ کس را به عنوان نامزد اعلام نکنیم. گروه دوم می گفتند باید نامزدها را معرفی کنیم تا شورای نگهبان نتواند همه را رد کند. بعد دیدیم همه را رد کرد.

وی گفت: باید چه می کردیم؟ ما در زمین نظام بازی می کنیم؟ یا در زمین مردم؟ مگر این دو نظام از هم جدا هستند؟  نظامی که می گوییم مردم در آن اصالت دارند و ما تلاش می کنیم حقوق مردم را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرعشی تاکید کرد: یک عده از دوستان هم می خواهند جمهوری اسلامی را به سمت حکومت اسلامی ببرند. برخی می گویند نه به جمهوری اسلامی. این دوستان دارند آری به حکومت اسلامی می گویند.

وی گفت: جبهه اصلاحات اگر به نتیجه هم نرسد انتخابات را به آسانی تسلیم اراده آقای رییسی و جبهه پایداری نمی کند. اگر جبهه اصلاحات حکم کند حتما کارگزاران و جبهه اصلاحات عمل می کند  و هیچ تعهدی در کار نیست.

از مرعشی سوال شد، «اگر اجماعی برای آقای همتی یا مهرعلیزاده یا هردو شود آیا اصلاحات پایگاه مردمی خود را برای همیشه از دست نمی دهد؟ ما نگران آینده اصلاحاتی هستیم که ۴ سال پیش برای آن نگرانی داشتیم و عملا کسی الان طرفدار آن نیست جز نخبگان».

مرعشی در پاسخ گفت: براساس تجربه ای که از شروع مجلس پنجم داشتم، ما برای بازسازی پایگاه اجتماعی و تقویت روابط اصلاح طلبان با مردم بر خلاف تبلیغاتی که می گوید دوری باعث بازسازی روابط با مردم می شود برداشت ما این است که باید یک بار دیگر دولت تشکیل بدهیم.

وی گفت: باید ظرفیت هایی که در جبهه اصلاحات وجود دارد و ظرفیتهای گسترده جوان را روی فرم صحیح بیاوریم. یک بار دیگر کشور را مشابه دو دور تجربه آقایان هاشمی و خاتمی یک بار دیگر روابط مان را با مردم مستحکم کنیم.

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: یک بار دیگر باید مردم را به صحنه بیاوریم نظام را با مردم آشتی بدهیم. اگر مردم را به صحنه بیاوریم و به مردم سازمان اجتماعی و سیاسی لازم را بدهیم همه مسایل قابل حل است. یکی یکی مشکلات ایجاد شده و باید یکی یکی مشکلات را حل کرد. تصور این که با نداشتن قدرت دولت، اصلاح طلبان آینده ای دارند با واقعیات سازگار نیست. باید دولت نیرومند اصلاح طلب شکل دهیم تا روابط مردم با اصلاحات بهبود یابد.

2727

کد خبر 1524995

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصلاح طلبان حسین مرعشی انتخابات ۱۴۰۰ جبهه اصلاحات یک بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری /با امتیاز سوآپ نفت تریلیاردر شد!

حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده ادوار مجلس، در گفتگوی نوروزی در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، تلویحا با اشاره به جلسه رأی اعتماد صادق محصولی در مجلس هشتم و مخالفت خود با او بیان کرد: در آن جلسه به آقای فلان گفتم یک نفر را به غیر از خودت نام ببر که امتیاز سوآپ نفت داشته باشد. طبق قانون فقط شرکت ملی نفت می تواند این کار را انجام بدهد اما...

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885890

دیگر خبرها

  • رقص زنـان در ستاد منتخب مجلس دوازدهم و عضو جبهه پایداری | فیلم
  • (ویدیو) افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری
  • ببینید| افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری /با امتیاز سوآپ نفت تریلیاردر شد!
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • رئیسی: شکست‌های طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیر قابل جبران است
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • رئیسی: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • رئیسی: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است