Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، حوادث رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ ادامه داشته و حالا گریبان یک هوادار انگلیسی را گرفته است.

تیم ملی انگلیس امروز در اولین مسابقه خود در رقابت های یورو برابر کرواسی با تک رحیم استرلینگ به پیروزی رسید، اما این دیدار نیز بدون حادثه نبوده است. یک هوادار تیم ملی انگلیس پس از سقوط از جایگاه در ورزشگاه ومبلی در جریان بازی انگلیس و کرواسی، به شدت آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شاهدان وحشت زده در استادیوم، این هوادار را هنگام زمین خوردن و سقوط به سمت صندلی‌ها و بخش بتنی ومبلی دیده‌اند.

سخنگوی ورزشگاه ومبلی در خصوص این حادثه گفت: «باید اعلام کنیم که یک تماشاگر درست لحظاتی بعد از شروع مسابقه در بازی انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی از سکوها سقوط کرده است. این فرد در همان محل تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت و سپس با شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل شد. ما برای اطمینان از بررسی کامل موضوع و ادامه نظارت بر اوضاع به همکاری با یوفا ادامه خواهیم داد.»

یکی از هواداران انگلیس حاضر در استادیوم در رابطه با این حادثه گفت: «ما دیدیم پاهای این فرد از مانع جلوی صندلی ها رد شد، سپس او افتاد و به زمین برخورد کرد و در ادامه حرکت نکرد.»

یکی دیگر از هواداران انگلیس گفت: «من خود صحنه را ندیدم، اما با برخی از دوستان صحبت کردم. او آسیب دیده و او از بالکن به سمت صندلی ها و سکوهای بتن پرتاب شده بود.»

سقوط این هوادار در شرایطی رخ می‌دهد که دیشب کریستین اریکسن در جریان بازی اول دانمارک در یورو ۲۰۲۰ مقابل فنلاند دچار حمله قلبی شده و در شرایطی دشوار و هراس انگیز به بیمارستان منتقل شد. البته به نظر می رسد خطر جدی و اولیه از سر کریستین اریکسن گذشته و این بازیکن دانمارکی در شرایط پایدار و مساعدی قرار دارد.

کد خبر 607335 برچسب‌ها جام ملت‌های اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس

هواداران بارسلونا به دو دسته تقسیم شده‌اند. عده‌ای از ماندن ژاوی خوشحال و عده‌ای دیگر ناراحت هستند.

طرفداری | سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان، ژاوی در بارسلونا ماندنی شد و هدایت این تیم اسپانیایی را هم در فصل بعد برعهده می‌گیرد.

در جریان جلسه روز گذشته میان ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، تکلیف آینده نیمکت بارسلونا مشخص شد. ژاوی پس از توافق نهایی با سران باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر سرمربی بارسا خواهد بود. ژاوی که طی ماه‌های اخیر بارها جدایی خود را از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌واناری‌ها گرفت.

در این بین هواداران بارسلونا را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد. عده‌ای از تصمیم ماندن اسطوره خود در بارسا خوشحال و راضی هستند و معتقدند که بازهم باید به ژاوی فرصت داد و عده‌ای دیگر هم می‌گویند که بارسلونا با ژاوی فصل کاملا ناموفقی داشت و باید به دنبال گزینه‌های بهتری برای نیمکت تیم محبوب‌شان می‌رفتند. در این شخصی با گذاشتن پیامی انتقادی خطاب به ژاوی روی ماشین او، خواستار استعفای لاپورتا شده است.

یک مرد باید سر حرفش بماند. لاپورتا استعفا بده.

البته همانطور که گفته شد عده‌ای هم از ماندن ژاوی راضی هستند و هوادار دیگری هم روی شیشه جلوی ماشین او پیامی با این مضمون گذاشته بود: ژاوی بمان.

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند یک مرد باید سر حرفش بماند. لاپورتا استعفا بده. ژاوی بمان.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز