Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، طلائی از آبان ۱۳۸۳ تا بهمن ۱۳۸۶ به عنوان سفیر کشورمان در ژاپن فعالیت داشت و پس از بازگشت به ایران نیز به عنوان معاون اقتصادی وزارت امورخارجه منصوب شد.

پیش از این نیز نشان مزبور به دکتر عبدالرحیم گواهی (۱۳۸۹)، دکتر محمد حسین عادلی(۱۳۹۳) و دکتر منوچهر متکی (۱۳۹۶) اعطاء گردید و البته در میان تمامی ایرانیانی هم که موفق به دریافت نشان امپراتوری ژاپن شده‌اند، دکتر متکی تنها کسی است که موفق به دریافت نشان "سطح اول" شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 607339 برچسب‌ها ایران و ژاپن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام می‌تواند لژیونر جدید مربیان ایرانی باشد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام، سرمربی کنونی استقلال که تیمش را موفق به صدرنشینی در لیگ بیست و سوم کرده و اختلاف سه امتیازی با رقیب سنتی‌اش پرسپولیس دارد، چهار فصل درخشان را در فولاد خوزستان داشت.

نکونام با فولاد خوزستان موفق به قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام شد و فولاد را به جمع ۴ تیم برتر غرب در لیگ قهرمانان آسیا رساند.

ساسان انصاری کاپیتان فولاد که سابقه چهار سال شاگردی نکونام را در کارنامه دارد میهمان امروز برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش بود و در بخشی از صحبت‌هایش به تمجید ویژه از جواد نکونام پرداخت و گفت: همه مربیان نقاط ضعف و قوتی دارند، اما از نظر من آقای نکونام کامل‌ترین مربی فوتبال ایران است و به نظر من ایشان این توانایی را دارد که بتواند لژیونر جدید فوتبال ایران در بخش سرمربیگری باشد.

رابطه جواد نکونام و ساسان انصاری همیشه صمیمی و با احترام دنبال شده و این دو خاطراتی را که در اهواز با هم تجربه کرده‌اند را هرگز فراموش نخواهند کرد با این توضیح که جواد نکونام پس از حضور در فولاد خوزستان، ساسان انصاری را از تراکتور به خانه سابقش بازگرداند که البته این همکاری برای هر دو موفقیت‌آمیز بوده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • نکونام می‌تواند لژیونر جدید مربیان ایرانی باشد
  • کوین هارت جایزه مارک تواین را دریافت کرد
  • کوین هارت جایزه مارک تواین را دریافت کرد/ تجلیل برای یک عمر کمدی
  • رسمی: ستاره والیبال ایران در ایتالیا ماندگار شد