Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیتر اشمایکل، اسطوره فوتبال دانمارک، از تصمیم یوفا مبنی بر برگزاری ادامه مسابقه این کشور با فنلاند در همان شب گذشته انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه کریستین اریکسن به شکلی عجیب و وحشتناک به روی زمین افتاد، بازی بین دو تیم دانمارک و فنلاند به مدت 41 دقیقه به حالت تعلیق درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن بعد از به هوش آمدن به بیمارستان منتقل شد و این گزینه برای دو تیم وجود داشت که یا همان شب گذشته و یا امروز بعد از ظهر ادامه بازی خود را برگزار کنند.

با این حال و بعد از کش و قوس‌های فراوان یوفا اعلام کرد که با درخواست بازیکنان دو تیم ادامه بازی همان دیشب برگزار شود؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و فنلاند موفق شد با یک گل از سد دانمارک عبور کند.

اما پیتر اشمایکل، اسطوره فوتبال دانمارک، تصمیم یوفا مبنی بر برگزاری ادامه بازی در همان شب گذشته را مسخره تلقی کرده است. او گفت: " این یک تصمیم مسخره از سوی یوفا است. آنها باید سعی می کردند سناریوی متفاوتی را ترتیب دهند و کمی دلسوزی نشان دهند اما این کار را نکردند. این بدترین دو ساعت در فوتبال من خواهد بود. چنین اتفاق وحشتناکی رخ داده و یوفا این گزینه را به بازیکنان می دهد که بعد از بیرون رفتن از زمین دوباره ادامه بازی را برگزار کنند یا اینکه مسابقه فردا ظهر انجام شود.

این چه نوع گزینه ای است که یوفا در اختیار بازیکنان قرار داده؟ اصلا به نتیجه ای که در بازی رقم خورد کاری ندارم و فقط بحث من این است که چگونه با این وضع امکان بازی کردن وجود دارد."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیتر اشمایکل یوفا ادامه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه هایی زیبا از بازگشت اسون گوران اریکسون به ورزشگاه تیمی که بیش از 40 سال پیش با آن قهرمان جام یوفا شد / فیلم

اسون گوران اریکسون، سرمربی مطرح سوئدی پس از اعلام ابتلای خود به بیماری سرطان و کنار گذاشتن حرفه مربیگری، به ورزشگاه باشگاه فوتبال گوتبورگ رفت و مورد تقدیر قرار گرفت. اریکسون با پیراهن این تیم موفق به کسب جام یوفا شده است.

دانلود (33.4MB)

دیگر خبرها

  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • انتقاد تند اسحاق بریک: به درد نخورهایی که اسرائیل را به خطر می اندازند
  • صحنه هایی زیبا از بازگشت اسون گوران اریکسون به ورزشگاه تیمی که بیش از 40 سال پیش با آن قهرمان جام یوفا شد / فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود