Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:59:03 GMT

معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۸۹۷۲

معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است

ایسنا/آذربایجان شرقی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است، گفت: اگر بخواهیم با زور فردی را بیاوریم که فقط رئیس جمهور شود نه این‌که مسائل اقتصادی را حل کند، قطعا مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند، این وضعیت شوخی بردار نیست.

محسن مهرعلیزاده روز یکشنبه در دیدار با مردم تبریز، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که امروز در میان هم زبانانم، مردم آذربایجان سلحشور، یادگار همه‌ی سلحشوری‌ها در طول تاریخ هستم، مفتخرم که فرزند آذربایجان و با شما مردم عزیز همدل و همزبان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که امروز روزهای حساسی برای کشورمان است، گفت: دو سالی است که یک نفر از کاندیداها را تبلیغات می‌کنند و تمام امکانات را در اختیار قرار داده‌اند و همواره در صدر اخبار حاضر و ناظر و به یک قهرمان تبدیل کردند تا در انتخاب مهندسی به رئیس جمهور آینده‌ی کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: مردم این مسائل را خوب درک می‌کنند به ویژه مردم آذربایجان که قهرمان پرور هستند، به خوبی می‌دانند که هیچ وقت جمهوریت جمهوری اسلامی، نباید از جمهوری اسلامی جدا شود،  مشروطیت را بعد از هزاران سال آذربایجانی‌ها به ایران آوردند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حماسه‌ی ۲۹ بهمن ۵۶، قبل از سال ۵۷ در تبریز برگزار شد، اولین بار بود که حرکت و نهضت انقلاب اسلامی در خیابان‌های مختلف تبریز آغاز شد، مبارزه‌ی جمعیت سلحشور و پر شور برای اولین بار در قالب انقلاب اسلامی در تبریز شکل گرفت، این افتخار متعلق به آذربایجانی‌هاست، آذربایجانی ها همواره در دادن آنچه که دارند سخاوتمند بوده‌اند.

وی بیان کرد: امروز اهل آذربایجان این امر را نمی‌پذیرد که از صندوق قهر کرده و پای صندوق نرود، مردم آذربایجان افرادی روشن هستند و به خوبی می‌دانند نقشی اساسی در تغییرات دارند.

مهرعلیزاده با تاکید بر این‌که مردم باید معجزه بیافرینند، همان معجزه‌ای که در خرداد سال ۷۶ رخ داد، گفت:  تمام ابر باد و مه و خورشید همگی در یک جهت بودند تا نفر خاصی را رئیس جمهور کنند، مردم می‌خواهند طبق قانون اساسی، اختیار و تعیین تکلیف را بر عهده‌ی خودشان باشد همانطور که درگذشته مردم در صحنه حاضر شده و دولت اصلاحات انتخاب کرده و نتیجه نیز گرفتند.

وی ادامه داد: مردم دولتی را انتخاب کردند که تورم را زیر ۱۰ برد و همه‌ی این‌ها به خاطر سالم بودن دولت بود چرا که همه چیز را برای مردم می‌خواست و خود را برای مردم می‌دانستند.

وی تاکید کرد: بینش و نگرش خیلی مهم است اینکه آیا ما به مردم به شکل رعیت نگاه کنیم و خود را خان بدانیم یا اینکه خود را خدمت گذار واقعی مردم بدانیم، بسیار مهم است، باید رئیس جمهوری انتخاب شود که در خدمت مردم باشد. در گذشته چه زمانی اختلاس‌های چند هزار میلیاردی و دزدی‌ها وجود داشت  این امر بی دقتی و انحراف سیستم قضایی را نشان می دهد که باید پاسخگو باشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کسانی که دم از مبارزه با فساد می زنند به پرونده‌های خود نگاه کنند که چند نفر با پرونده های چند هزار میلیاردی دارند. در دنیا اگر فسادی رخ دهد قوه‌ی قضایی با فساد برخورد می‌کند نه اینکه رئیس قوه‌ی قضاییه بخواهد رئیس قوه‌ی مجریه شود تا با فساد برخورد کند؟! واقعیت این است که اگر امروزه این مشکلات حل نمی‌شوند به دلیل عدم اجرایی برنامه‌ی منظم توسعه‌ی اقتصادی، متوازن و همه جانبه در کشور است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که اقتصاد کشور را گروگان مسائل سیاسی کردند، تصریح کرد: مردم به تنگ آمده‌اند، خانواده‌ای که دو جوان تحصیل کرده دارد، نگران هستند. باید برنامه‌ی اقتصادی کشور را منهای درگیری‌ها و مسائل سیاسی و با آرامش برای مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: تولید نا خالص داخلی کشور ۵۰۰ میلیارد دلار در سال است یعنی برای ۸۰ میلیون جمعیت کشور به طور  میانگین شش هزار دلار درآمد داریم در حالی که تولید ناخالص داخلی کشوری مانند آمریکا ۲۲ هزار میلیارد است.

وی بیان کرد: جنگ امروز، جنگ اقتصادی، تولید، فکر، طراحی توسعه‌ی اقتصادی و فکر کردن در زمینه تولید و معیشت مردم است، آیا با فحش دادن و دعوا کردن و سنگ اندازی این امر تحقق خواهد یافت آیا سرمایه‌گذاری برای توسعه لازم نیست؟

وی با بیان این‌که عزت و شرف ایران باید حفظ شود، گفت: شعار ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است،  همواره باید روی استقلال کشور و آزادی مردم در همه جوانب از جمله آزادی در انتخاب نه آزادی دیکته شده، تاکید داشته باشیم.

مهر علیزاده با اشاره به اصل ۱۵ قانون اساسی، گفت:  تمام زبان‌های کشور می‌توانند به راحتی زبان خود را یاد بگیرند، زیبایی هر انسان، قوم و ملت به زبان و خلق و فرهنگ آن ملت است .

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: چه اصراری دارید که هواداران عزیز تراکتور و جوانان را به هر دلیلی محدود کنید.

وی با اشاره به خشک‌شدن دریاچه ارومیه، گفت: دریاچه‌ی ارومیه، دریاچه‌ای است که زندگی تمام منطقه به آن وابسته است، اگر به دلیل بی برنامگی و عدم سرمایه گذاری به آن بی توجهی شود شاید در آینده شاهد خطر ریزگردهای مسموم و شور شویم در دولت بنده به این موضوع توجه جدی می‌شود .

وی با بیان این‌که تبریز پتانسیل لازم را برای تبدیل شدن به مرکز هاب صادرات محصولات ایرانی به اروپا را دارد، گفت: تبریز این لیاقت را دارد که به عنوان محل توزیع، نمایشگاه مجازی و واقعی برای صادرات و بسته بندی متناسب با استانداردهای اروپا شود.

وی با بیان این‌که تبریز به جای استانبول می‌تواند ایران را به اروپا متصل کند، ادامه داد: اکنون از شیراز و یزد به تهران جهت اخذ ویزا به استانبول می‌روند، چرا ما نمی‌توانیم تبریز را جایگزین استانبول کنیم، تنها یک فرودگاه می‌تواند ایران را به اروپا متصل کند.

مهر علیزاده با اشاره به تیم‌های افتخار آفرین تراکتور و ماشین سازی، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ماشین سازی باید تحت حمایت کارخانه ماشین سازی به موفقیت برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ امام جمعه مهاباد درآیین گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت تدافعی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده تا این نهاد به مایه افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شود، گفت:

جواب دندان شکن و تنبیهی به رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: مقابله و حمله به تروریست ها و زورگویان و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی که دارای بیشترین موشکهای کلاهک دار هسته ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیروهای مسلح به دست آمده است.

ماموستا امامی، با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهارکرد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیروهای ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری اسلامی سپاسگزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

ماموستا امامی، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیروهای پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخشهای مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، ضمن تبریک دوباره فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: نیروهای مسلح ما علاوه برتوانایی در بخش نظامی در سایرحوزه های خدماتی و سازندگی و همچنین رویدادهای داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارائه می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمتگزار واقعی مردم است، گفت: این نیروهای ارزشی، مطیع، وفادار و فداکار در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و خدمت می کنند.

حسن عباسی افزود: عملیات وعده صادق برای نخستین بار از خاک کشور و با اعلام قبلی در حالی با موفقیت صورت گرفت که چندین کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته بودند.

عباسی، با تأکید بر اینکه این عملیات ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست، اضافه کرد: قدرت بازدارندگی نظام به برکت وجود نیروهای مسلح و حمایت مردمی بوده و نقش ارتش جمهوری اسلامی نیز در کنار سپاه پاسداران غیرقابل انکار است.

در پایان این مراسم از امیر عیسی بیات فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد