Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آغاجاری؛ نامزد‌های تایید صلاحیت شده ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر می‌توانند نسبت به معرفی نمایندگان خود در شعب اخذ رای به فرمانداری اقدام نمایند.

حداکثر تعداد نماینده مجاز برای ثبت در حوزه انتخابیه‌هایی که بیش از ۱۰ نامزد دارند معادل ۲۰ درصد تعداد شعب است و نیازی به اختصاص نماینده نامزد به همه شعب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تعداد نماینده مجاز برای نامزدهای شورای اسلامی شهر آغاجاری ۳ نفر و تعداد نماینده مجاز برای داوطلبان شورای اسلامی شهر جولکی یک نفر است و به هر نماینده فقط یک شعبه اختصاص داده خواهد شد، ضمن اینکه برای چاپ کارت نمایندگان نامزدباید به همه نمایندگان نامزد شعبه اختصاص داده شده باشد و چنانچه کارتی برای نمایندگان نامزدی که بیش از یک شعبه به آن‌ها اختصاص داده شده تولید گردد، از درجه اعتبار ساقط است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر نمایندگان نامزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزالله سیفی افزود: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که منجر به صدور رای در کمیسیون‌های این شورا می‌شود با حضور نمایندگان محیط زیست، دادگستری و دیگر دستگاه‌های مرتبط و با بررسی و پیرو درخواست‌ها و مراجعات مکرر مردمی است.   او ادامه داد: اخیرا مشاهده شده در چند مورد رای‌های صادر شده توسط کمیسیون بند ۲۰ با دخالت بخش‌های دیگر ملغی شده که به نظر می‌رسد روند قانونی رعایت نشده و اعتراض برخی از اعضای شورا و حتی نمایندگان ارگان‌های مرتبط را در بر داشته و تقاضا داریم در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.   رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: قانون باید سرلوحه کار همه باشد و لذا در چند مورد اخیر اگر اقدامی غیر قانونی توسط برخی انجام شده، باید اصلاح شده و رای کمیسیون‌های شورا که قانونی صادر شده است نباید شکسته شود.

دیگر خبرها

  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود