Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@23:20:08 GMT

حادثه‌های تلخ یورو ۲۰۲۰‌ ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۰۴۴

حادثه‌های تلخ یورو ۲۰۲۰‌ ادامه دارد

یورو ۲۰۲۰ امسال، از لحظه شروع، با حوادث و اتفاقات تلخ و ناگواری همراه بوده است از سکته قلبی اریکسن گرفته، تا شکستگی کاسه چشم بازیکن بلژیک تا سقوط هوادر از طبقه های ورزشگاه ومبلی، همگی در این چند روز اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_ یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰_ در یکی از مسابقات یورو ۲۰۲۰، دو تیم انگلیس و کرواسی از گروه دو، در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود سه‌شیرها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لحظاتی پس از آغاز مسابقه تیم‌های انگلیس و کرواسی، یکی از تماشاگران از سکوهای ومبلی به پایین سقوط کرد. طبق گفته سخنگوی ورزشگاه، این هوادار در محل مورد مداوا قرار گرفته و پس از وخامت شرایط به بیمارستان منتقل شده است.

امروز ۱۸۴۹۸ تماشاگر این بازی را از نزدیک در ومبلی لندن تماشا کردند تا تیم ملی انگلیس برای اولین بار از نوامبر ۲۰۱۹، در مقابل تماشاگرانش به میدان رود. یوفا امیدوار است این ورزشگاه برای بازی فینال، میزبان تماشاگران بیشتری باشد.

حادثه سقوط تماشاگر ومبلی در حالی رخ داده که روز گذشته و با حمله قلبی کریستین اریکسن ستاره تیم ملی فوتبال دانمارک، اولین شوک به یورو وارد شد و سپس تیموتی کاستانیه به علت شکستگی کاسه چشم، فرصت حضور در ادامه رقابت‌ها را از دست داد.

حال اریکسن با انتقال به موقع به بیمارستان رو به بهبودی است، کاستانیه هم مشکل حادی ندارد، اما این هوادار حالش وخیم گزارش شده است.

یک هوادار تیم ملی انگلیس پس از سقوط از جایگاه در ورزشگاه ومبلی در جریان بازی انگلیس و کرواسی، به شدت آسیب دیده است. شاهدان وحشت زده در استادیوم، این هوادار را هنگام زمین خوردن و سقوط به سمت صندلی‌ها و بخش بتنی ومبلی دیده اند.

در همین خصوص سخنگوی ورزشگاه ومبلی گفت: باید اعلام کنیم که یک تماشاگر درست لحظاتی بعد از شروع مسابقه در بازی انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی از سکوها سقوط کرده است. این فرد در محل تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت و سپس با شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل شد. ما برای اطمینان از بررسی کامل موضوع و ادامه نظارت بر اوضاع به همکاری با یوفا ادامه خواهیم داد.

کد خبر 500361

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ فوتبال اروپا فوتبال مصدومیت استادیوم ورزشگاه انگلیس سکته قلبی کریستین اریکسن دانمارک بلژیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انگلیس و کرواسی ورزشگاه ومبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری بازی‌های مهم یک‌چهارم‌نهایی لیگ ‏قهرمان اروپا رنکینگ توپ طلای 2024 شاهد تغییراتی بود. ‏

درحالیکه کم کم به موعد برگزاری مراسم اهدای توپ طلا نزدیک ‏می‌شویم رقابت بین بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال داغ‌تر از هر ‏وقت دیگری است. علاوه بر فراز و فرودهای همیشگی در لیگهای ‏اروپایی امسال چون شاهد برگزاری دو تورنمنت ملی مهم، یورو و کوپا ‏آمه‌ریکا هستیم، نمی‌توان از حالا درباره مدعی اصلی توپ طلا صحبت ‏کرد. ‏

با اینحال با برگزاری یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی و ‏صعود پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ از یک طرف و حذف شدن ‏منچسترسیتی از طرف دیگر شاهد تغییراتی در رنکینگ توپ طلای ‌‏2024 بودیم. ‏

جود بلینگام مثل رنکینگ گذشته همچنان در صدر است و صعود ‏رئال به نیمه‌نهایی جایگاه او را تقویت کرده است. اما با پیروزی ‏درخشان پی‌‌اس‌جی مقابل بارسلونا کیلیان امباپه به رتبه دوم صعود ‏کرده و هری کین هم با صعود بایرن به رتبه سوم رسیده است. ‏جالب سقوط ارلینگ هالند به رتبه هفتم است و با توجه به اینکه او ‏با تیم ملی کشورش نروژ در یورو هم حضور نخواهد داشت بعید به ‏نظر می‌رسد ستاره نروژی امسال شانسی برای توپ طلا داشته باشد. ‏

رنکینگ جدید توپ طلای 2014‏

‏1.‏  جود بلینگام – رئال مادرید و انگلیس
‏2.‏  کیلیان امباپه – پاری سن ژرمن و فرانسه
‏3.‏  هری کین – بایرن مونیخ و انگلیس
‏4.‏  فیل فودن – منچسترسیتی و انگلیس
‏5.‏  وینیسیوس جونیور – رئال مادرید و برزیل
‏6.‏  فلوریان ویرتز – بایر لورکوزن و آلمان
‏7.‏  ارلینگ هالند – منچسترسیتی و نروژ
‏8.‏  رودری – منچسترسیتی و اسپانیا
‏9.‏  رودریگو – رئال مادرید و برزیل
‏10.‏  ‏ بوکایو ساکا – آرسنال و انگلیس

دیگر خبرها

  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • واکنش سر جیم رتکلیف به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری / عکس
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!