Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم نشست رسانه‌ای ایسنا با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در قم برگزار می‌شود.

در راستای امیدآفرینی و تشریح فعالیت سیاسی و تمهیدات استان برای برگزاری انتخابات خبرگزاری ایسنا قم با برگزاری نشست های مختلف به استقبال این رویداد بزرگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دکتر بیژن سلیمان پور، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، در نشستی با خبرگزاری ایسنا قم به تشریح بایسته‌های حضور همه جانبه مردم، تاثیرات این حضور در عرصه های ملی و بین المللی و همچنین شرایط آینده کشور برای دولت آینده خواهد پرداخت.

این نشست ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در محل استانداری قم برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ ایسنا قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» همزمان با روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

در اولین نشست «بچه‌های ایران آینده» نوجوانانی که سال گذشته در جشنواره «قصه ایران آینده» شرکت کرده بودند گردهم می‌آیند و یکی از حکایت‌های گلستان سعدی را با ادبیات امروزی بازنویسی می‌کنند.

در پایان این نشست‌ها که از اول تا ششم اردیبهشت ماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود، نوجوانان آثار خود را می‌خوانند و به رأی شرکت‌کنندگان بهترین اثر انتخاب می‌شود و برای چاپ در فصلنامه «ایران آینده» به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه نویسندگی و گسترش فعالیت حلقه‌های نوجوانان فرهنگسراها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6084328 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»