Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کِجانی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی‌های انتخاباتی با مدیران نواحی ۱ و ۲ آموزش و پرورش شهرری گفت: افزایش میزان رضایت و رفع مشکلات فرهنگیان جز اولویت‌ها بوده است که در این خصوص دولت با تغییر قوانین و پرداخت معوقات، زمینه افزایش حقوق فرهنگیان که یکی از مطالبات مهم این قشر بود را تا حدودی فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی کجانی گفت: در شهرستان ری تا آخرین روز دولت به شهروندان خدمت رسانی خواهد شد و در حوزه مدارس و فضاهای آموزشی نیز پروژه‌هایی از محل اعتبارات دولتی و با مشارکت خیرین در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: عوامل امور اجرایی انتخابات در شهرستان ری آموزش‌های لازم را فراگرفته اند تا در طول زمان رأی گیری رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را به صورت جدی مدنظر قرار دهند زیرا حفظ سلامت مردم در اولویت ستاد انتخابات شهرستان ری است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه امروز رعایت قانون، سلامت کاری و شفافیت در امور از مطالبات اصلی مردم است عنوان داشت: بایستی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری از هرگونه تخلف تبلیغاتی اجتناب نموده و با رأی واقعی در عرصه انتخابات رقابت کنند.

وی بیان داشت: از ابتدای شروع روند انتخابات تمامی فعالیت‌ها و اقدامات داوطلبین و نامزدهای انتخابات مورد رصد قرار گرفته و با هرگونه تخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد و بر اساس اصل ششم قانون اساسی امور کشور به اتکای آرای مردم می‌باشد که همواره این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام و تقویت جمهوریت ایران را به همراه دارد لذا همه باید تلاش کنیم با رعایت قانونمداری و رقابت سالم در فضای اخلاق مداری ضمن تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی، مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان ری محقق شود.

کد خبر 5234120

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فرمانداری ری حسین توکلی کجانی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی گفت: نامگذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، در هیچ یک از ایام نباید فراموش شود و مسئولان باید روش‌های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید را تبیین کرده و زمینه تشویق و تهییج مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی محلی برای سیاست گذاری در راستای تحقق شعار سال است و مدیران اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم را بررسی کردند تا به صورت مصوبه ابلاغ شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به عملیات «وعده صادق» هم گفت: این عملیات در نوع خود بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی، خیالی باطل است.

وی افزود:باید اقدامات تمهید شده برای بهبود وضعیت سلامت در کشور و ارتقای شاخص‌های سلامتی اقشار مختلف در دستور کار جدی شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با ابراز نگرانی از کم تحرکی بخش قابل توجهی از جامعه افزود: رقم ۷۹ درصدی ذکر شده در این خصوص در کشور قابل قبول نیست و باید برای تحرک بیشتر اقشار مختلف تلاش زیادتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ مباحث فرهنگی مربوط به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»  بررسی «سند برنامه ارتقای فرهنگ سلامت» مصوبه هشتصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور مورخ ۱۳‏/۴‏/۱۴۰۲ جهت اجرایی سازی آن در استان t تشریح سند ترویج فرهنگ ورزش همگانی توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، و بررسی اولویت‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال