Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در اطلاعیه فرمانداری شهرستان همدان که شامگاه شنبه منتشر شد، آمده است: به تازگی مطلبی در فضای مجازی با عنوان عدم همکاری و ممانعت مسئولان استان همدان در برگزاری مراسم و برنامه های تبلیغاتی ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی منتشر شد و در اذهان عمومی ایجاد شبهه کرده که صحت ندارد و تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه فرمانداری شهرستان همدان تصریح شده، این موضوع صحت نداشته و ستاد انتخابات شهرستان همدان با ملاحظات مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد انتخابات کشور ضمن پیش بینی اماکنی بدین منظور، به طور مکرر نسبت به صدور مجوز برای برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات اقدام نموده است. 

در این اطلاعیه آمده است: تریبون آزاد و سخنرانی با حضور شخصیتهای کشوری چون قدیری ابیانه، مرتضی آقا تهرانی، خانم بیگی نماینده قزوین در مجلس، دکتر حاج بابایی نماینده مردم همدان، حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد، رستم قاسمی وزیر اسبق نفت، روح الله ایزدخواه نماینده تهران، محمد صادق شهبازی، و خانم دستجردی نمونه هایی از برنامه های انتخاباتی این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که برگزار شده است. 

"لذا مورد ذکر شده در فضای مجازی فاقد صحت و صرفا به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، نارضایتی کسبه و عابران پیاده راه بوعلی با توجه به تعطیلی یک ماهه در وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و احتمال ازدحام بیش از حد جمعیت ( همانند بعضی استانها) با برگزاری مراسم در پیاده راه بوعلی موافقت صورت نگرفته است."

این اطلاعیه افزوده است: لازم به ذکر است ستاد انتخابات شهرستان همدان برابر قانون مکانهایی را با توجه به همه ملاحظات در این راستا برای فعالیتهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در مرکز استان پیش بینی نموده است که پیشنهاد جابجایی و برگزاری مراسم مذکور در ورزشگاه شهدای قدس، محوطه جنبی مزار شهدای گمنام پارک مردم، پیاده راه میدان امام خمینی (ره)، محوطه برگزاری نماز جمعه در حیاط حسینیه امام خمینی(ره) نیز به ستاد حجت الاسلام رئیسی در همدان اعلام شده است. 

قرار بود عصر امروز همایش "یاران محمد رییسی" با سخنرانی سردار سعید محمد و حضور هواداران سیدابراهیم رییسی در همدان برگزار شد، که این گردهمایی لغو شد.

در پی لغو این گردهمایی، ستاد مردمی حامیان حجت الاسلام رییسی در استان همدان، با صدور بیانیه ای از اقدام مسوولان استان در عدم صدور مجوز برگزاری این گردهمایی و تلاش برای لغو ان بشدت انتقاد کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی همدان انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی همدان انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی همدان انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: اخلاق و نظم مهمترین رکن در خدمت به مردم است.

احسان کامرانی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اخلاق نیکو را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ارباب رجوع با خوش رویی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید؛ مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله مجید سلحشور فرماندار پیشین میناب قدردانی و محمد رادمهر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان میناب معرفی شد.

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز