Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جوکوویچ امروز(یکشنبه) در فینال تنیس اوپن فرانسه حریف یونانی خود را شکست داد.

در جریان این نبرد که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، این تنیسور صربستانی که جمعه شب در جدالی حساس در نیمه نهایی «رافائل نادال» ۱۳ بار برنده اوپن فرنسه را از پیش رو برداشته بود، موفق شد تا در تورنمنتی جذاب عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین گرند اسلم جوکوویچ در سال ۲۰۲۱ بود؛ ستاره‌ای که در ماه فوریه ۲۰۲۱ اوپن استرالیا را نیز از آن خود کرده بود. علاوه بر این، اوپن فرانسه نوزدهمین گرند اسلم نواک بود؛ وی با این عنوان پشت سر نادال و «راجر فدرر» که هر دو با ۲۰ گرند اسلم صدرنشینان مشترک این عنوان هستند، در جایگاه سوم قرار گرفت.

جوکوویچ گفته است که اتمام دوران حرفه‌ایش با تصاحب بیشترین گرند اسلم تاریخ یکی از بزرگ‌ترین انگیزه‌های وی برای ادامه دادن این ورزش مهیج است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس فرانسه ایرنا تنیس راجرفدرر رافائل نادال فرانسه گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد

راننده هلندی تیم ردبول در گرندپری چین، زودتر از سایر رانندگان از خط پایان گذشت و فاتح فرمول یک شانگهای شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله پنجم از فصل مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان، ظهر امروز در چین برگزار شد و با برتری مکس فرستاپن راننده هلندی تیم ردبول به پایان رسید. لاندو نوریس از تیم مک‌لارن و سرجیو پرس از ردبول، رانندگانی بودند که پس از فرستاپن از خط پایان گذشتند.

دانیل ریکیاردو، یوکی سونادا و والتری بوتاس نیز نتوانستند این گرندپری را به پایان برسانند. در رده‌بندی کلی، مکس فرستاپن، سرجیو پرس و شارل لکلرک در مکان‌های اول تا سوم هستند.

گرندپری بعدی در شهر میامی کشور آمریکا برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 746640

دیگر خبرها

  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • «فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد
  • باورنکردنی: دیوید تیلور المپیک را از دست داد!