Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:27:46 GMT

باند کلاهبرداری با دستگیری ۴ متهم در پردیس متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۲۹۰

باند کلاهبرداری با دستگیری ۴ متهم در پردیس متلاشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد عبدیان عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف بیش از یک کیلو و۸۰۰ گرم مواد مخدر و متلاشی شدن باند کلاهبرداری در پردیس خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری به عمل آمده پلیس مبنی بر اینکه سوداگران مرگ اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان پردیس در پوشش دکه می‌کنند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل مربوطه بیش از یک کیلو و۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک و متعلقات آن کشف کردند که در این رابطه ۳ نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

عبدیان در خصوص دستگیری و متلاشی نمودن باند کلاهبرداری در پردیس نیز عنوان داشت: در پی اعلام شکایت افرادی مبنی بر آنکه که واحد آپارتمان و زمین خود را برای فروش در سایت دیوار قرار داده که پس از معامله و به نام زدن خریدار متوجه جعلی بودن چک رمز دار از طریق بانک شده ایم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد معامله در آخر هفته روز پنجشنبه ساعت ۱۱ الی ۱۲ صورت می پذیرفته است که در نهایت با انجام اقدامات پلیسی ۴ نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی پردیس بیان داشت: متهمین چک رمز دار جعلی را از شخصی در تهران به مبلغ ۸۰ میلیون ریال خریداری و به وسیله آن در سایت دیوار پس از پیدا کردن آپارتمان و زمین و پس از توافق در آخر هفته جهت تنظیم سند با فروشنده با کارت ملی افراد دیگر (اجاره کردن کارت ملی از معتادها و..) به نام آن افراد زده و سپس به شخص دیگری فروخته و هزینه فروش را از صرافی دلار خریداری می‌کردند و هیچ گونه ردپایی از خود بر جا نمی‌گذاشتند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 5234124

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان پردیس نیروی انتظامی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان