Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهرعلیزاده شامگاه یکشنبه در جمع هواداران خود در آمفی تئاتر روباز ائل گلی تبریز، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که امروز در میان هم زبانانم، مردم آذربایجان سلحشور، در طول تاریخ هستم، مفتخرم که فرزند آذربایجانم و با شما مردم عزیز همدل و همزبان هستم.

وی ادامه داد: مردم مسائل را خوب درک می‌کنند به ویژه مردم آذربایجان که قهرمان پرور هستند، به خوبی می‌دانند که هیچ وقت جمهوریت جمهوری اسلامی، نباید از جمهوری اسلامی جدا شود،  مشروطیت را بعد از هزاران سال آذربایجانی‌ها به ایران آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حماسه‌ ۲۹ بهمن ۵۶، قبل از سال ۵۷ در تبریز برگزار شد، اولین بار بود که حرکت و نهضت انقلاب اسلامی در خیابان‌های مختلف تبریز آغاز شد و مبارزه‌ جمعیت سلحشور و پرشور برای اولین بار در قالب انقلاب اسلامی در تبریز شکل گرفت و این افتخار متعلق به آذربایجانی‌هاست.

مهرعلیزاده با بیان اینکه باید رئیس جمهوری انتخاب شود که در خدمت مردم باشد، تاکید کرد: بینش و نگرش خیلی مهم است اینکه آیا ما به مردم به شکل رعیت نگاه کنیم و خود را خان بدانیم یا اینکه خود را خدمت گذار واقعی مردم بدانیم، بسیار مهم است. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: واقعیت این است که اگر امروزه مشکلات حل نمی‌شوند به دلیل عدم اجرای برنامه‌ منظم توسعه‌ اقتصادی، متوازن و همه جانبه در کشور است.

وی با بیان این‌که اقتصاد کشور را گروگان مسائل سیاسی کردند، تاکید کرد: باید برنامه‌ اقتصادی کشور  منهای درگیری‌ها و مسائل سیاسی تدوین شود.

مهرعلیزاده بیان کرد: جنگ امروز، جنگ اقتصادی، تولید، فکر، طراحی توسعه‌ اقتصادی و فکر کردن در زمینه تولید و معیشت مردم است و با دعوا کردن و سنگ اندازی این امر تحقق نخواهد یافت بلکه سرمایه‌گذاری برای توسعه لازم است.

وی با بیان این‌که عزت و شرف ایران باید حفظ شود، گفت: شعار ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و همواره باید روی استقلال کشور و آزادی مردم در همه جوانب از جمله آزادی در انتخاب  تاکید داشته باشیم.

مهر علیزاده با اشاره به اصل ۱۵ قانون اساسی، گفت: تمام زبان‌های کشور می‌توانند به راحتی زبان خود را یاد بگیرند، زیبایی هر انسان، قوم و ملت به زبان و خلق و فرهنگ آن ملت است .

وی با اشاره به خشک‌شدن دریاچه ارومیه، گفت: دریاچه‌ ارومیه، دریاچه‌ای است که زندگی تمام منطقه به آن وابسته است و اگر به دلیل بی برنامگی و عدم سرمایه گذاری به آن بی توجهی شود شاید در آینده شاهد خطر ریزگردهای مسموم و شور شویم و در دولت بنده به این موضوع توجه جدی می‌شود .

وی با بیان این‌که تبریز ظرفیت لازم را برای تبدیل شدن به مرکز هاب صادرات محصولات ایرانی به اروپا را دارد، گفت: تبریز به جای استانبول می‌تواند ایران را به اروپا متصل کند.

وی ادامه داد: اکنون از شیراز و یزد به تهران جهت اخذ ویزا به استانبول می‌روند، در صورتی که ما نمی‌توانیم تبریز را جایگزین استانبول کنیم.

مهرعلیزاده با اشاره به تیم‌های افتخار آفرین تراکتور و ماشین سازی در تبریز، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ماشین سازی باید تحت حمایت کارخانه ماشین سازی به موفقیت برسد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه  "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"،"تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه" ، بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یکم خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی اظهار کرد: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی افزود: سپس هیأت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیأت رئیسه دائم نیز شامل هفت نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 747821

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری