Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:05:03 GMT

آقا کریم؛ یک دو سه آزمایش می‌کنیم (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۴۲۱

مربی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس آمادگی بالایی را از خود تمرین پیش از نبرد با تیم ملی عراق نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" کریم باقری که مصاف با تیم ملی عراق احتمالا حضور آخر او روی نیمکت تیم ملی در کسوت مربی خواهد بود و دوران همکاری موقتی‌اش با تیم ملی به پایان می‌رسد و به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس بازخواهد گشت تا مهیای قرارگیری روی نیمکت پرسپولیس در جدال سوپرجام شود، در جلسه تمرینی امشب ملی‌پوشان پا به توپ و آمادگی خود را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باقری 47 ساله که یکی از معدود بازیکنان نسل گذشته فوتبال ایران به شمار می‌رود که توانسته فرم بدنی خود را حفظ کند، امشب در حاشیه تمرینی تیم ملی پایاپای ملی‌پوشان به مانند تمرینات گذشته حضور داشت و به جز بیان نکات فنی، آمادگی فوتبالی خود را هم به ملی‌پوشان نسل جدید نشان می‌داد.

 

مربی تیم ملی فوتبال ایران در بخشی از تمرین امشب، یاد روزهای جوانی خود افتاد و شروع به روپایی زدن کرد و هم‌چنین شوت‌زنی داشت تا شمه‌ای از روزهای گذشته خود که با پیراهن تیم ملی درخشیده و عنوان دومین گلزن برتر را برای خود تصاحب کرده، بروز دهد؛ کریم باقری با 50 گل در 87 مسابقه ملی، دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران پس از علی دایی با رکورد افسانه‌ای که در اختیار دارد، است.

 

تیم ملی ایران پرسپولیس تهران تمرینات تیم ملی ایران کریم باقری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران پرسپولیس تهران تمرینات تیم ملی ایران کریم باقری فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)