Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:17:15 GMT

ارمغان پنجره واحد معدن در خراسان رضوی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۵۸۴

ارمغان پنجره واحد معدن در خراسان رضوی چه بود؟

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۴ مورد و در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۹ مورد استعلام محدوده اکتشافی توسط سازمان صمت خراسان رضوی انجام شده که به محض صدور استعلامات موارد به نمایندگان مربوطه ارجاع شده و مستمرا پیگیری می‌شود.

مرتضی اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت پنجره واحد معدن در خراسان رضوی اظهار کرد: پنجره واحد فیزیکی معدن در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون معادن با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی به منظور کاهش زمان اخذ استعلامات محدوده اکتشافات معدنی و اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود: نمایندگان سازمان صمت؛ میراث فرهنگی، راه و شهرسازی؛ راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ آب منطقه‌ای؛ منابع طبیعی و خانه معدن خراسان رضوی در این پنجره مستقر شده‌اند و افزایش سرعت پاسخ‌دهی به استعلامات صادره توسط دستگاه‌های مذکور رضایت بالایی را در سطح تشکل‌های خصوصی ذیربط از جمله اتاق بازرگانی و خانه معدن استان موجب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۴ مورد و در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۹ مورد استعلام محدوده اکتشافی توسط سازمان صمت خراسان رضوی انجام شده که به محض صدور استعلامات موارد به نمایندگان مربوطه ارجاع شده و مستمرا پیگیری می‌شود.

اشرفی ادامه داد: شایان ذکر است سرعت عملکرد و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در دو ماه گذشته مناسب‌تر از دیگر ادارات استعلام شونده ارزیابی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معدن خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، دوشنبه ۲۷ فروردین آئین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور به شکل ویدیوکنفرانسی و با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

?سهم استان خراسان رضوی از این افتتاح، میزان ۲۱۰۵ واحد مسکونی بود که با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امدام امام ( ره) استان و به نمایندگی از کل واحدهای استان در شهر خواف با دستور ریاست جمهور واگذار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی
  • انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد