Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:40:18 GMT

ترمیم چمن ورزشگاه حاشیه‌ساز اراک(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۶۸۲

باشگاه آلومینیوم نسبت به ترمیم چمن ورزشگاه امام خمینی اراک اقدام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری مسابقات کشوری دو و میدانی در ورزشگاه امام خمینی اراک موجب شد تا زمین چمن این استادیوم به شدت آسیب ببیند و حتی برخی از قسمت‌های آن کنده شود که این مسئله حواشی زیادی به وجود آورده بود.

 

 

 

چندی پیش سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک و هیئت فوتبال استان مرکزی اعلام کرد اگر نواقص ورزشگاه امام خمینی برطرف نشود و وضعیت نور و زمین چمن آن بهبود پیدا نکند، میزبانی این تیم در نخستین مسابقه لیگ برتر مقابل استقلال و دیدارهای پس از آن گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به‌عنوان پیمانکار و به مدت یکسال به هیئت دو و میدانی استان مرکزی اجاره داده شده، اما باشگاه آلومینیوم برای جلوگیری از گرفتن میزبانی از آنها، برای رفع نواقص زمین چمن اقدام کرده است.

 

 

 

روز گذشته تعدادی از عوامل باشگاه آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی(ره) حضور یافتند و ضمن جانمایی مکان‌های آسیب دیده در زمین چمن، برای بهبود وضعیت آن اقدام کردند.

 

همچنین وضعیت نور ورزشگاه امام خمینی اراک نیز در حال حاضر در حد استاندارد مسابقات لیگ برتری نیست که اگر تا زمان بازی آلومینیوم برابر استقلال برطرف نشود، میزبانی شاگردان منصوریان در اراک گرفته خواهد شد و این دیدار در زمین ثالث انجام می‌شود.

 

 

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک ورزشگاه امام خمینی باشگاه آلومینیوم زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)