Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای روز سوم رقابت‌های دوره شانزدهم جام ملت‌های اروپا با برد خانگی هلند مقابل اوکراین به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سومین و آخرین بازی از روز سوم رقابت‌های یورو 2020، تیم‌های ملی هلند و اوکراین شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر 2 تیم ملی هلند خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که دومین دیدار از گروه C یورو 2020 بود، هلند در حالی به پیروزی دست پیدا کرد که تا دقیقه 75 با دو گلی که در عرض تنها 7 دقیقه زد، از میهمان خود پیش افتاد. جورجینیو واینالدوم در دقیقه 52 و ووت وگهورست در دقیقه 59 گل‌های نخست هلندی که از نظر آماری هم عملکردی بهتر از میهمانش داشت را به ثمر رساندند. با این حال این گل‌ها تیم آندری شوچنکو را از بازگشت به بازی مأیوس نکرد و این تیم در عرض تنها 4 دقیقه گل‌های خورده را پاسخ داد و به بازی برگشت.

ابتدا کاپیتان یارمولنکو بود که در دقیقه 75 با به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های جام، با ضربه پای چپ مواج توپ را از بالای دستان دروازه‌بان هلند به کنج دروازه تیم میزبان فرستاد. هلندی‌ها که هنوز از شوک دریافت این گل خارج نشده بودند، چهار دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کردند. این گل را یارمچوک با یک ضربه سر از روی ارسالی از سمت راست روی دروازه هلند به نام خود ثبت کرد.

جشنواره گلزنی در آمستردام اما باز هم ادامه پیدا کرد و لاله‌ها با زدن سومین گل اجازه ندادند پیروزی خانگی‌شان پر‌پر شود. این بار دامفریس دفاع راست پیش تاخته هلندی‌‌ها که یکی از بهترین بازیکنان هلند و روی گل‌ اول این تیم هم تأثیرگذار بود، با یک ضربه سر، برای سومین بار نارنجی‌پوشان را به گل رساند تا بردی که شاید به سبب برتری آماری هم حق آنها بود در کارنامه آنها ثبت شود.

با این نتیجه هلند نیز مانند اتریش اولین بازی خود در گروه C را با پیروزی پشت سر گذاشت هرچند به سبب تفاضل گل کمتر نسبت به اتریشی که 3 بر یک مقدونیه را شکست داد، فعلاً در رده دوم جدول قرار می‌گیرد.

هلندی‌ها در بازی بعدی خود روز پنجشنبه به مصاف اتریش می‌روند و اوکراین هم در همان روز برابر مقدونیه قرار خواهد گرفت.

یورو 2020| نبرد جذاب هلند و اوکراین در پایان نیمه نخست برنده نداشت

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی فوتبال اوکراین تیم ملی هلند یورو 2020 تیم ملی فوتبال اوکراین تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دیدار‌های گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و تا قبل از اتمام دیدار ایران مقابل ترکمنستان به صدر جدول رسید تا حضورش در مرحله سوم مقدماتی و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان را قطعی کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • اوکراین به یورو 2024 صعود کرد
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ