Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در ادامه رقابت‌های گروه H انتخابی جام جهانی امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال کره جنوبی برابر لبنان به برتری ۲ بر یک رسید تا بیشترین نفع از این پیروزی را تیم‌های عراق و ایران ببرند.

کره جنوبی که با این پیروزی صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد، دیدار ایران و عراق را برای تیم عربی متفاوت کرد چرا که عراقی‌ها با امتیازاتی که از قبل کسب کرده‌اند حتی در صورت شکست برابر ایران این شانس را دارند که به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم ملی ایران اگر می‌خواهد به مرحله بعد صعود کند و حرف و حدیثی را به همراه نداشته باشد باید عراق را شکست دهد اما در صورت تساوی برابر این تیم بازهم شانس صعود به مرحله بعد را خواهد داشت.

تیم ملی ایران روز سه‌شنبه در گروه C مقابل عراق صف‌آرایی خواهد کرد که در صورت تساوی در این مسابقه امتیازات خود را در مقایسه با تیم‌های رده دومی به عدد ۱۰ می‌رساند و با تفاضل گل ۵+، شرایط بهتری نسبت به لبنان خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی خبر ویژه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان آرسنال بود و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کند.

دیدن رفت این دو تیم که هفته گذشته به میزبانی توپچی‌ها برگزار شده بود با نتیجه مساوی به پایان رسید و همین یک گل برای صعود شاگردان توماس توخل به مرحله بعدی کافی بود. این در حالی بود که بسیاری پیش بینی می‌کردند که آرسنال تیمی باشد که راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

نویر پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من فکر می‌کنم شب بسیار خاصی را اینجا در ورزشگاه آلیانز آرنا تجربه کردیم. جو ورزشگاه و هواداران و حمایتی که از ما کردند فوق العاده بود اما از هر چیزی مهم‌تر نظمی بود که در ارائه عملکردمان داشتیم و نقشی کلیدی را در صعود به مرحله بعدی ایفا کرد و حالا از این که موفق شدیم این کار را انجام دهیم بسیار خوشحال هستیم.

من فکر می‌کنم نکته کلیدی در نقش من در این تیم این است که بتوانم تعادل درست را پیدا کنم و ریسک زیادی انجام ندهم. ما به دنبال ارسال پاس‌های درست از دفاع به جلو بودیم تا بتوانیم تهدیدهایی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم و فکر می‌کنم توانستیم به عنوان یک تیم تعادل خوبی داشته باشیم که نکته بسیار مهمی بود.»

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید
  • جدیدترین رنکینگ یوفا؛ منچسترسیتی همچنان در صدر، صعود رم به رتبه هفتم
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال