Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – روز سوم از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ شب گذشته (یک‌شنبه) در حالی با برگزاری سه دیدار به اتمام رسید که در آخرین بازی و در دیداری از گروه C تیم ملی هلند با کسب یک پیروزی دلچسب مقابل اوکراین خط و نشانی جدی برای رقبا کشید.

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر است:

هلند: مارتین استکلنبرگ، دنزل دامفریس، یورین تیمبر، استفان دفرای، دلی بلیند، پاتریک فن آنهولت، مارتین درون، جورجینو واینالدوم، فرانکی دی‌یونگ، ووت وگورست و ممفیس دپای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوکراین: گئورگی بوشچان، ویتالی میکولنکو، میکولا ماتوینکو، ایلیا زابارنی، الکساندر کاراوائف، الکساندر زینچنکو، روسلان مالینوفسکی، سرگئی سیدورچوک، آندری یارمولنکو، الکساندر زوبکوف، رومن یارمچوک. در دومین و مهمترین بازی گروه C تیم ملی هلند از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه یوهان کرایف استادیوم شهر آمستردام میزبان تیم ملی اوکراینی بود که هدایتش برعهده آندری شوچنکو است. لاله‌های نارنجی نیز درحالی گام به این دیدار حساس گذاشتند که ویرجیل فن‌دایک، کاپیتان و مدافع خود را در این رقابت‌ها ندارند.

در نیمه نخست هلندی‌ها به لطف شرایط میزبانی نبض بازی را در دست گرفتند و حملات متعدد و اغلب خطرناکی روی دروازه اوکراین داشتند، اما بوشچان با عملکرد درخشان در درون دروازه، ستاره اوکراین در ۴۵ دقیقه ابتدایی بود. نیمه نخست این بازی زیبا در نهایت با مهار‌های گلر اوکراین و همچنین بی‌دقتی مهاجمان هلند در زدن ضربات نهایی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان هلند نمایش هماهنگ و هجومی خود را در نیمه دوم نیز ادامه دادند و طولی نکشید که جورجینیو واینالدوم، کاپیتان هلند موفق شد در دقیقه ۵۲ گل نخست را برای میزبان به ثمر برساند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   هلندی‌ها که پس از گل انگیزه مضاعفی گرفته بودند حملات همه جانبه خود را روی درواره اوکراین انجام دادند و تنها هفت دقیقه بعد ووت وگهورست در دقیقه ۵۹ گل دوم هلند را نیز وارد دروازه مهمان کرد تا لاله‌های نارنجی در آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند در بازی نخست قرار گیرند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در ادامه اوکراینی‌ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند به آب و آتش زدند و آندری یارمولنکو تواسنت در دقیقه ۷۵ با شوتی دیدنی گل نخست را برای اوکراین به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   تنها چهار دقیقه پس از این گل بود که رومن یارمچوک موفق شد در دقیقه ۷۹ سانتر ارسالی مالینوسکی را با ضربه‌ای سری دیدنی وارد دروازه استکلنبرگ کند تا شاگردان شوچنکو با بازگشتی دیدنی نتیجه را در فاصله ده دقیقه به پایان بازی به تساوی بکشانند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   هلندی‌ها که نمی‌خواستند گام نخست را با توقف مقابل اوکراین به اتمام برسانند فشار سنگینی روی دروازه مهمان ایجاد کردند و پنج دقیقه به پایان نود دقیقه بالاخره شاگردان دی‌بوئر مزد تلاش‌هایشان را گرفتند و این بار دومفرایز بود که در دقیقه ۸۵ پاس ارسالی ناتان آکه را به تور دروازه اوکراین چسباند تا باز هم شادی به اردوی هلند برگردد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   این بازی زیبا و پر گل در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود هلند پایان یافت تا این تیم با ۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اتریش در رده دوم گروه C بایستد. در دیگر دیدار این گروه ساعاتی پیش اتریش با حساب ۳ بر یک مقدونیه را از پیش رو برداشت.

در نخستین بازی روز گذشته و در دیداری از گروه D تیم ملی انگلیس با نتیجه یک بر صفر از سد کرواسی گذشت.

 

دیدار هلند و اوکراین به روایت تصویر:

  بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| نخستین پیروزی تاریخ اتریش در یورو با شکست مقدونیه + فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی هلند تیم ملی اوکراین کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم

در چارچوب هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید مهمان آلاوز بود که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

 کارلوس بناویدز در دقیقه ۱۵ و لوئیس ریوجا در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های آلاوز را در این بازی به ثمر رساندند.

اتلتیکومادرید رده چهارمی با قبول این شکست ۶۱ امتیازی ماند و موقعیت خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده به خطر انداخت چرا که فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، اتلتیک بیلبائو به سه امتیاز کاهش داد. آلاوز هم با ۳۵ امتیاز سیزدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!