Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا سهرابی کاریکاتوریست بین‌المللی ایران گفت: کارتون و کاریکاتور از هنر‌هایی است که ظرفیت و اثرگذاری جهانی دارد و بر همین اساس، هم اکنون بسیاری از کشور‌های جهان با درک این موضوع و با برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی کارتون به دنبال معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و اجتماعی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بهره‌گیری کشور ترکیه از ظرفیت جهانی کارتون برای جذب گردشگر و معرفی داشته‌ها و اماکن گردشگری خود افزود: بسیاری از شهر‌های بزرگ گردشگری این کشور سالانه میزبان برگزاری چندین جشنواره معتبر جهانی کارتون در زمینه گردشگری است و لذا به نظر می‌رسد اگر مسئولان فرهنگی خواهان معرفی کلانشهر شیراز در عرصه‌های بین‌المللی هستند باید در گام نخست و فارغ از فعالیت‌های محفلی، تفکر بین‌المللی داشته باشند و سپس متناسب با این تفکر، اقدام بین‌المللی انجام دهند.

سهرابی گفت: در چنین شرایطی است که می‌توان با پرهیز از روزمرگی و شعار زدگی، بر پایه احترام متقابل و تعاملات بین‌المللی، شیراز را در شان آن به جهانیان معرفی کرد.

دبیری جشنواره بین‌المللی کارتون متروی شیراز و جشنواره صلح و سلامت، دریافت دیپلم بین‌المللی کارتون روسیه و دریافت ۵۰ جایزه از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کارتون و مطبوعات از جمله سوابق و افتخارات احمدرضا سهرابی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احمدرضا سهرابی کاریکاتوریست شیرازی بین المللی کارتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،نمایشگاه گردشگری ITB برلین از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در شهر برلین کشور آلمان برگزار شد و ظرفیت‌های مختلف ژئوپارک جهانی طبس به صورت چاپ شده و الکترونیکی در مجله Explore Iran معرفی شد.

این مجله بین‌المللی به صورت الکترونیکی و ۱۲۰۰ نسخه چاپ شده معرفی شد. 

نمایشگاه گردشگری ITB برلین به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه بازرگانی سفر، فرصت تجاری ویژه‌ای برای عرضه کنندگان جهانی خدمات گردشگری مهیا کرده است.

در نمایشگاه امسال نزدیک به ۱۰۰ هزار شرکت کننده و بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ غرفه دار از ۱۷۰ کشور جهان حضور داشتند.

همچنین حدود ۳ هزار و ۲۰۰ روزنامه نگار معتبر از ۱۰۳ کشور و بیش از ۳۰۰ وبلاگ نویس امسال در مورد ITB برلین گزارش دادند.

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری
  • شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین