Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:28:30 GMT

فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۸۶۷

فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان در شهر ورشو برگزار شد.

بر این اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، مهدی بالی در بالای جدول در دور نخست به مصاف ماتیاس باک از دانمارک می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام عباس اف از آذربایجان و ابراهیم تیگجی از ترکیه مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدهادی ساروی نیز در پایین جدول در دور اول با ارگالی آیخیمبایف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان تادیوس میچالیک از لهستان و ایراکلی کاجایا از گرجستان می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی لهستان تورنمنت بين المللي کشتی فرنگی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران با شکست کشتی گیر عنوان دار ازبکستان صاحب ششمین سهمیه المپیک برای کشتی فرنگی ایران شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره جهان و دومین و آخرین فرنگی کار ایران در این رقابت ها، در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی مطمئن با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و ششمین سهمیه المپیک را برای کشتی فرنگی ایران بدست آورد.

مهمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز با راهیابی به دیدار نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

تیم ملی کشتی فرنگی در رقایت های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ نیز موفق به کسب ۴ سهمیه از ۶ سهمیه المپیک پاریس شده بود.

به این ترتیب کشتی فرنگی ایران با کسب سهمیه های کامل المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خود را برای حضوری پر قدرت در این رقابت ها آماده می کند.

کشتی آزاد ایران نیز موفق به کسب ۵ سهمیه المپیک شده و تنها در وزن ۵۷ کیلوگرم باید در مسابقات جهانی کسب سهمیه در استانبول که ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود در آخرین فرصت برای کامل کردن سهمیه خود تلاش کند.

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم