Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بعد از جدایی محمد نادری و محمد انصاری از پرسپولیس، قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ برتر فقط سعید آقایی را به عنوان یک مدافع چپ تخصصی در ترکیب تیمش دارد.

وحید امیری و علی شجاعی به غیر از آقایی دو بازیکنی هستند که در چند بازی در پست مدافع چپ به میدان رفتند.

امیری آنقدر در این پست خوب بود که حتی اسکوچیچ هم در بازی مقابل هنگ کنگ از وحید در پست مدافع چپ استفاده کرد ولی همه می دانند که امیری در خط میانی یا حتی خط حمله کیفیت بالاتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شجاعی هم که ذاتا یک وینگر است در یکی دو بازی و در غیاب سعید آقایی به عنوان مدافع چپ کار کرد ولی این بازیکن هم در پست اصلی اش کارایی بیشتری دارد.

از همین رو یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای فصل آینده خرید یک مدافع چپ خواهد بود که بتواند با سعید آقایی برای رسیدن به ترکیب اصلی سرخ پوشان رقابت کند.

اما گزینه یحیی برای این پست چه کسی است؟ ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان سایپا که عملکرد خوبی در این فصل از خودش نشان داده و حتی توسط اسکوچیچ در بازی مقابل سوریه به تیم ملی دعوت شد و در آن بازی توانست یک پاس گل هم به کریم انصاریفرد بدهد.

یحیی در نقل و انتقالات نیم فصل هم به دنبال جذب جلالی بود ولی باشگاه سایپا حاضر نشد رضایتنامه این بازیکن را صادر کند و اعلام کرد به ابوالفضل نیاز دارد.

طی روزهای اخیر این بازیکن به پرسپولیس لینک شده و نزدیکان جلالی هم پیشنهاد پرسپولیس را تایید کرده‌اند.

حال باید دید تکلیف این بازیکن آینده دار چه خواهد شد. هرچند در صورت وقوع این انتقال جلالی کار سختی برای برای بازی کردن در پرسپولیس خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات پرسپولیس یحیی گل محمدی مدافع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!