Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیدارهای روز سوم رقابت‌های دوره شانزدهم جام ملت‌های اروپا با برد خانگی هلند مقابل اوکراین به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در سومین و آخرین بازی از روز سوم رقابت‌های یورو 2020، تیم‌های ملی هلند و اوکراین شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر 2 تیم ملی هلند خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که دومین دیدار از گروه C یورو 2020 بود، هلند در حالی به پیروزی دست پیدا کرد که تا دقیقه 75 با دو گلی که در عرض تنها 7 دقیقه زد، از میهمان خود پیش افتاد. جورجینیو واینالدوم در دقیقه 52 و ووت وگهورست در دقیقه 59 گل‌های نخست هلندی که از نظر آماری هم عملکردی بهتر از میهمانش داشت را به ثمر رساندند. با این حال این گل‌ها تیم آندری شوچنکو را از بازگشت به بازی مأیوس نکرد و این تیم در عرض تنها 4 دقیقه گل‌های خورده را پاسخ داد و به بازی برگشت.

ابتدا کاپیتان یارمولنکو بود که در دقیقه 75 با به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های جام، با ضربه پای چپ مواج توپ را از بالای دستان دروازه‌بان هلند به کنج دروازه تیم میزبان فرستاد. هلندی‌ها که هنوز از شوک دریافت این گل خارج نشده بودند، چهار دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کردند. این گل را یارمچوک با یک ضربه سر از روی ارسالی از سمت راست روی دروازه هلند به نام خود ثبت کرد.

جشنواره گلزنی در آمستردام اما باز هم ادامه پیدا کرد و لاله‌ها با زدن سومین گل اجازه ندادند پیروزی خانگی‌شان پر‌پر شود. این بار دامفریس دفاع راست پیش تاخته هلندی‌‌ها که یکی از بهترین بازیکنان هلند و روی گل‌ اول این تیم هم تأثیرگذار بود، با یک ضربه سر، برای سومین بار نارنجی‌پوشان را به گل رساند تا بردی که شاید به سبب برتری آماری هم حق آنها بود در کارنامه آنها ثبت شود.

با این نتیجه هلند نیز مانند اتریش اولین بازی خود در گروه C را با پیروزی پشت سر گذاشت هرچند به سبب تفاضل گل کمتر نسبت به اتریشی که 3 بر یک مقدونیه را شکست داد، فعلاً در رده دوم جدول قرار می‌گیرد.

هلندی‌ها در بازی بعدی خود روز پنجشنبه به مصاف اتریش می‌روند و اوکراین هم در همان روز برابر مقدونیه قرار خواهد گرفت.

***

ثبت اولین پیروزی‌ تاریخ اتریش در جام ملت‌ها با غلبه بر مقدونیه

دیدارهای شب سوم از رقابت‌های یورو 2020 با برگزاری نخستین بازی گروه C میان تیم‌های ملی اتریش و مقدونیه در شهر بخارست مجارستان پیگیری شد که این بازی با پیروزی 3 بر یک تیم ملی اتریش خاتمه یافت.

گل نخست بازی در دقیقه 18 توسط اشتفان لاینر دفاع راست پیش تاخته اتریشی‌ها از روی ارسال مارسل سابیتزر به ثمر رسید. 10 دقیقه بعد از این گل هم گوران پاندف مهاجم و کاپیتان با تجربه مقدونیه‌ای‌ها گل تساوی را به ثمر رساند.

این گل، نه تنها اولین گل مقدونیه در یک تورنمنت بزرگ بود بلکه مهاجم تیم جنوا را به دومین گلزن مسن تاریخ یورو (با 37 سال و 11 ماه سن) تبدیل کرد. مسن‌ترین گلزن تاریخ یورو ایویتسا واستیچ بازیکن سابق تیم ملی اتریش با 38 سال و 257 روز سن است.

در نیمه دوم با وجود اینکه بازی متعادل‌تری در جریان بود و حتی مقدونیه‌ای‌ها موقعیت‌های خطرناک‌تری برای رسیدن به گل دوم خلق کردند، این اتریش بود که به گل رسید. این گل که حاصل ارسال دقیقه کاپیتان و مدافع میانی شناخته شده تیم، داوید آلابا بود در در دقیقه 78 توسط بازیکن تعویض تیم، میشاییل گرگوریتش به ثمر رسید.

مقدونیه‌ که برای فرار از شکست، آرایش هجومی‌تر گرفته بود، نه تنها نتوانست برای دومین بار به گل تساوی برسد بلکه دو دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه سومین گل را هم دریافت کرد. این گل را دیگر مهاجم تعویضی اتریشی‌ها، مارکو آرناتوویچ با پاسی زیبا از لایمر به ثمر رساند.

به این ترتیب اتریش اولین پیروزی‌اش در رقابت‌های یورو را کسب کرد و به مقدونیه‌ای که برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ شرکت می‌کرد اجازه کسب امتیاز نداد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی

در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

دیگر خبرها

  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو