Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@12:56:19 GMT

فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۸۹۱

فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان در شهر ورشو برگزار شد.

بر این اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، مهدی بالی در بالای جدول در دور نخست به مصاف ماتیاس باک از دانمارک می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام عباس اف از آذربایجان و ابراهیم تیگجی از ترکیه مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدهادی ساروی نیز در پایین جدول در دور اول با ارگالی آیخیمبایف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان تادیوس میچالیک از لهستان و ایراکلی کاجایا از گرجستان می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی لهستان تورنمنت بين المللي کشتی فرنگی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن سومین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو

بوکسور میان وزن ایران، مدال برنز خود در تورنمنت جاده ابریشم باکو را قطعی کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو در حال برگزاری است، بعد از ظهر امروز (دوشنبه - ۶ فروردین ۱۴۰۳)، در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی برابر دامیان‌ از لهستان به برتری دست یافت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

پیش از این نیز باقر فرجی ملی پوش وزن ۶۳.۵ کیلوگرم ایران که در نخستین گام به مصاف «مالک‌ حسنوف‌» از جمهوری آذربایجان رفت، در مبارزه‌ای نزدیک نتوانست مقابل نماینده میزبان به برتری دست یابد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در مبارزات روز نخست که دیروز (یک‌شنبه - ۵ فروردین ۱۴۰۳) پیگیری شد؛ سه بوکسور ایران مقابل حریفان خود روی رینگ رفتند که دو برد (مدال برنزشان قطعی شد) و یک باخت حاصل کار آن‌ها بود. 

به این ترتیب مهدی پرویزی در ۵۱ کیلوگرم و مصطفی ریگی در ۵۴ کیلوگرم حریفان خود را شکست دادند و روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم برابر حریف خود شکست خورد.

فردا (سه‌شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۳) نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری با «اوروزبیکوف‌» از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند
  • قطعی شدن سومین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم