Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:02:25 GMT

حمله ارتش ترکیه به «تل رفعت» در شمال سوریه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۹۴۹

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، ارتش ترکیه از حمله به اهدافی در منطقه تل رفعت در شمال سوریه خبر داد.

ارتش ترکیه مدعی شد که این حمله در واکنش به حملات توپخانه ای شب گذشته یگان های «مدافع خلق» وابسته به کردهای منطقه به بیمارستانی در شمال سوریه صورت گرفت.

ترکیه یگان های مدافع خلق را مسئول این حمله متهم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آنکارا اخیراً اعلام کرد علیرغم مخالفت سوریه و عراق به عملیات نظامی در خاک این کشورها ادامه خواهد داد.

کد خبر 5234158

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه سوریه تل رفعت ایالات متحده امریکا فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی ایران عراق افغانستان جو بایدن برجام لبنان میخائیل اولیانوف سوریه مذاکرات وین طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت های خود در نوار غزه، به دنبال جداسازی شمال این باریکه از مناطق مرکزی و جنوبی آن است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز پنج شنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به تلاش خود برای ایجاد یک منطقه حائل در نزدیکی حصار مرزی از بیت لاهیا در شمال تا کرم شالوم در جنوب نوار غزه ادامه می دهد.

بنا به گزارش این رسانه صهیونیست، عرض منطقه حائل در نوار غزه به ۱ کیلومتر می رسد و پس از اتمام ساخت آن ۱۶ درصد از کل مساحت نوار غزه را شامل می شود.

هاآرتص در گزارش خود نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی در حال کار برای تکمیل ساخت این کریدور است که شمال نوار غزه را از مرکز و جنوب آن جدا می کند.

بنا به نوشته این رسانه صهیونیست، ایجاد منطقه حائل و کریدور از احتمال آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای ماندن درازمدت در غزه حکایت دارد.

کد خبر 6064373

دیگر خبرها

  • حمله سنگین رژیم صهیونیستی به سوریه همزمان با حمله تروریست‌ها
  • تعداد شهدای حملات ارتش اشغالگر در سوریه به ۴۲ نفر افزایش یافت
  • حمله اسرائیل به سوریه؛ ۳۶ نفر کشته شدند
  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل جبهه شمال را از دست داد
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور