Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال آرژانتین مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - رودریگو دی پائول (ده پل) هافبک ۲۷ ساله تیم ملی آرژانتین و باشگاه اودینزه ایتالیا، مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

اینتر، میلان، اتلتیکو مادرید و آرسنال باشگاه‌هایی هستند که به این هافبک میانی و جنگنده آرژانتینی علاقه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپچی‌های لندن اخیرا به صف مشتریان این بازیکن خلاق پیوسته اند.

دنی سبایوس قرار است به مادرید بازگردد و گرانیت ژاکا نزدیک به باشگاه رم است. در نتیجه آرسنالی‌ها نیاز مبرمی به خرید یک هافبک خواهند داشت.

دی پائول در فصل گذشته سری آ، در ۳۶ بازی ۹ گل و ۹ پاس گل به ثبت رساند. همچنین او تاکنون ۲۳ بار پیراهن آلبی سلسته را به تن کرده است.

بیشتر بخوانید: رٌم به دنبال هافیک سوئیسی آرسنال

انتهای پیام/

برچسب ها: اینتر رم آرسنال اتلتیکو مادرید میلان سری آ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرسنال اینتر رم آرسنال اتلتیکو مادرید میلان سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

منچسترسیتی و آرسنال برای جذب برونو گیمارش وارد عمل می‌شوند. 

طرفداری | منچسترسیتی و آرسنال که تابستان گذشته برای انتقال دکلان رایس به رقابت پرداخته بودند، باز هم هدف نقل و انتقلاتی مشترکی دارند: برونو گیمارش. 

به گزارش تلگراف؛ برای دومین فصل متوالی، دو رقیب قهرمانی لیگ برتر برای یک بازیکن رقابت خواهند کرد. منچسترسیتی و آرسنال تصمیم گرفته‌اند برونو گیمارش را به ترکیب خود اضافه کنند. در حالی که شایعاتی در مورد علاقه پاری سن ژرمن هم به گوش می‌رسد، هافبک برزیلی متوجه علاقه غول‌های لیگ برتری شده است. به نظر می رسد در قرارداد گیمارش، بندی آزادسازی با مبلغ حدود ۱۰۰ میلیون پوند وجود دارد، هرچند این موضوع لزوما مانع تلاش باشگاه‌های علاقه‌مند برای توافق با مبلغی پایین‌تر نخواهد شد. توپچی‌ها با توجه به آینده مبهم جورجینیو و توماس پارتی به سراغ گیمارش رفته‌اند. سیتیزن‌ها نیز به دنبال تقویت خط هافبک و حمله با لوکاس پاکتا و برونو گیمارش هستند. این دو بازیکن در لیون رابطه بسیار صمیمانه‌ای داشتند و یک‌دیگر را «برادر» صدا می‌کنند. 

نیوکاسل به دنبال فروش برونو گیمارش نیست، اگرچه آن‌ها باید از محل فروش بازیکنان درآمدزایی کنند. گیمارش اخیرا با خریداری یک خانه به دنبال انتقال خانواده‌اش از برزیل بوده است. اتفاقی که شاید نشان از ادامه همکاری او با کلاغ‌ها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • شکار لحظه عبور جونو از مقابل مشتری/ فیلم
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد