Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@10:58:22 GMT

برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۰۴۷۱

برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دفتر آستان قدس در رضوی در هرمزگان، مصطفی رجبیان با بیان اینکه جشن های زیر سایه خورشید امسال از ۲۸ خرداد با حضور سه کاروان خدام رضوی آغاز می شود افرود: امسال ۱۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت با حضور سه کاروان خدام رضوی در سه محور شرق، مرکز و غرب استان هرمزگان برگزار می شود و تا چهارم تیرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشن‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: شهرستان های میناب، رودان، سیریک و بشاگرد در شرق، حاجی آباد، بندرعباس و قشم در مرکز و بندرلنگه، ابوموسی، پارسیان، بستک و بندرخمیر در غرب هرمزگان میزبان جشن های زیر سایه خورشید خواهند بود.

دبیر جشنواره جشن های زیر سایه خورشید هرمزگان برگزاری همایش چاوش خوانی زیر سایه خورشید با هدف حفظ آیین و سنن مردم استان در باب زیارت علی بن موسی الرضا(ع) از شاخص ترین برنامه های این جشن ها عنوان کرد.

رجبیان اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی و خدمات اجتماعی در محله های امام رضایی، نخل ناخدا، شهرک توحید، گلشهر جنوبی، نایبند جنوبی، نایبند شمالی، آزادگان، نخل پیرمرد و کوی ملت ازجمله هشت محله امام رضایی برگزار می شود.

به گفته رابط موسسه جوانان آستان قدس رضوی، حرکت کاروان آواها و نغمات رضوی به صورت خودرویی در سطح محلات شهر بندرعباس از دیگر برنامه های جانبی دهه کرامت امسال است. 

رجبیان آذین بندی محلات، راه اندازی عکاسخانه رضوی، برپایی ایستگاه های صلواتی فرهنگی، نورافشانی محله و جشن های مردمی دهه کرامت در سطح مساجد را بخش دیگری از برنامه ها ذکر کرد.

وی توزیع بسته های ارزاق، اطعام رضوی، پخت و توزیع غذای گرم، عیادت از بیماران صعب العلاج، تکریم خانواده های شهدا و مرمت منازل محرومان را از دیگر برنامه های بخش خدمات اجتماعی محله های امام رضایی در دهه کرامت عنوان کرد.

ویژه برنامه های دهه کرامت برابر با (اول ذی‌القعده) هرساله از میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا (یازدهم ذی القعده) میلاد امام رضا(ع) برگزار می شود.

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه کرامت هرمزگان زیر سایه خورشید ویژه برنامه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در اولین جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان تهران که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد، ضمن تبریک دفاع مشروع و موفقیت آمیز سپاه مقتدر و نیروهای مسلح در هدف قرار دادن مراکز نظامی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: باید همه در تبیین این اقدام مهم و بی نظیر تلاش کنند.

محمودی افزود: مناسبت‌های دینی و انقلابی یکی از این فرصت‌های تبیین است که باید به خوبی از آنها استفاده شود.

رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران با اشاره به اهمیت دهه کرامت از ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت ماه افزود: باید همه دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام پر سرور و تکریم مقام دختران برنامه ریزی مناسب را داشته باشند.

وی با اشاره به دبیری ستاد توسط مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران خواستار توجه جدی به این مناسبت مهم شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام عالمی مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران نیز طی سخنانی از همگان خاصه تشکل‌ها و فعالان مردمی خواست در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم دهه کرامت همت گمارند.

در ادامه این جلسه محوریت برنامه‌ها در بقاع متبرکه استان تهران به ویژه امام زاده‌های خانم، برگزاری برنامه‌های معنوی با حضور خادمیاران رضوی، برنامه‌های ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها، فضاسازی تبلیغی مناسب و تهیه محتواهای تبلیغاتی از جمله برنامه‌های پیشنهادی بود که مقرر شد، برنامه‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌ها ارائه شود.

کد خبر 6080628

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود