Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) از ۲۱ خرداد ماه با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه آغاز شد.

تیم ملی فوتبال فرانسه به نسبت تیمی که سه سال قبل در روسیه قهرمان جهان شد، بهتر شده‌ است. ادواردو کاماوینگا و هاوسم اوئار جزو ستاره‌های تازه‌ وارد این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز هم امید طرفداران تیم ملی فرانسه به درخشش ستاره‌هایی مانند آنتوان گریزمان، پل پوگبا و عثمان دمبله است.

به این بازیکنان باید کریم بنزما مهاجم رئال مادرید را هم اضافه کنید. بازیکنی که بعد از ۶ سال سرانجام توانست دیدیه دشان را راضی کند تا او را به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت کند.

دشان با تیم ملی فرانسه قصد دارد در جام ملت‌های اروپا قهرمان شود. فرانسه در دوره قبل در فینال مقابل تیم ملی پرتغال شکست خورد، اما با توجه به نمایش‌های خوب خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، همچنان از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی یاد می‌شود.

انتخاب بهترین بازیکن در تیم ملی فرانسه بر خلاف تیم پرتغال کار آسانی نیست، اما در این دوره از رقابت‌ها کیلیان امباپه بازیکن تیم پاری سن ژرمن می‌تواند یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی فرانسه باشد.

فهرست نفرات تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا:

سرمربی: دیدیه دشان

دروازه بانان: هوگو لوریس (تاتنهام)، مایک مینیان (لیل)، استیو مانداندا (مارسی)

مدافعان: لوکاس دینیه (اورتون)، لئو دوبوا (لیون)، لوکاس هرناندز (بایرن مونیخ)، کلمنت لنگلت (بارسلونا)، پرسنل کیمپمبه (پاری سن ژرمن)، ژول کانده (سویا)، رافائل واران (رئال مادرید)، کورت زوما (چلسی)، بنجامین پاوارد (بایرن مونیخ)

هافبک ها: انگولو کانته (چلسی)، پل پوگبا (منچستریونایتد)، آدرین ربیو (یوونتوس)، موسی سیسوکو (تاتنهام)، کورنتین تولیسو (بایرن مونیخ)، توماس لمار (اتلتیکو مادرید)

مهاجمان: کریم بنزما (رئال مادرید)، آنتوان گریزمان (بارسلونا)، کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)، کینگزلی کومان (بایرن مونیخ)، عثمان دمبله (بارسلونا)، مارکوس تورام (مونشن گلادباخ)، اولیور ژیرو (چلسی)، وسام بن یدر (موناکو)

افتخارات تیم ملی فرانسه:

قهرمانی در جام جهانی (۲۰۱۸، ۱۹۹۸) قهرمانی در جام ملت‌های اروپا (۱۹۸۴، ۲۰۰۰) عنوان نایب قهرمانی در جام ملت‌های اروپا (۲۰۱۶)

مسابقات گروه F رقابت‌های یورو در شهر‌های بوداپست (مجارستان) و مونیخ (آلمان) برگزار می‌شود.

برنامه بازی‌های تیم ملی فرانسه:

سه شنبه ۲۵ خرداد فرانسه - آلمان (ساعت - ۲۳:۳۰) شنبه ۲۹ خرداد مجارستان - فرانسه (ساعت - ۱۷:۳۰) چهارشنبه ۲ تیر پرتغال - فرانسه (ساعت - ۲۳:۳۰)

بیشتر بخوانید

یورو ۲۰۲۱ / ستارگانی که تنها به علت مصدومیت جام ملت‌های اروپا را از دست دادند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های اروپا دنیای ورزش جام ملت های اروپا تیم ملی فرانسه بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است

به گزارش ورزش سه، سال گذشته بود که الیور کان دروازه‌بان سابق بایرن مونیخ و یکی از ارکان مدیریتی این تیم، تصمیم گرفت تا توماس توخل را به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان سرمربی باواریایی‌ها معرفی کند. 

حالا با گذشت یک سال و پس از پیامدهای این تصمیم بایرن مونیخ اگرچه قهرمانی در لیگ را به صورت کامل از دست داده اما در لیگ قهرمانان اروپا توانسته به نیمه نهایی این تورنمنت برسد و این اتفاق بسیار برای هواداران این تیم خوشایند است. 

الیور کان در واکنش به صعود بایرن مونیخ پیامی در اپلیکیشن X (توییتر سابق) منتشر کرد و نوشت: به باشگاه بایرن مونیخ تبریک می‌گویم. من به خصوص برای توماس توخل خوشحالم که با تاکتیک های هوشمندانه تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند. قهرمانی در دسترس است!

بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، در آخرین دیدار باید به مصاف رئال مادرید برود و پس از انجام دو بازی به صورت رفت و برگشت شانس خودش را برای رسیدن به فینال ارزیابی کند.

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی