Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: در مجموع آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در سراسر استان هرمزگان با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی وجود دارد.

فریدون همتی شب گذشته (۲۳ خردادماه) در نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان هرمزگان برگزار شد، با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد، عنوان کرد: هماهنگی بسیار خوبی میان هیأت اجرایی و مجریان انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات و همچنین نیروی انتظامی، سپاه امام سجاد "علیه السلام" و دیگر نیروها برای تامین امنیت و برگزاری انتخابات در هرمزگان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با همکاری خوب همه اقشار مردم به عنوان معتمدین برگزاری انتخابات، ۳۴ هزار نفر از این اقشار، مسئولیت برگزاری انتخابات در هرمزگان را بر عهده دارند.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه‌ریزی های خوب در این راستا، افزود: همه امکانات لازم و همچنین تدابیر بهداشتی جلوگیری از بیماری کرونا در راستای برگزاری انتخابات در هرمزگان پیش‌بینی شده است.

همتی از افزایش تعداد شعب و صندوق های سیار اخذ رأی در هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد، فرآیند اخذ رأی آغاز می‌شود و از مردم می‌خواهیم حضور در شعب رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند و از همان ساعات اولیه برای مشارکت در انتخابات حضور پیدا کنند تا با توجه به لزوم فاصله‌گذاری برای پیشگیری از بیماری کرونا، با تراکم جمعیت مواجه نشویم.

وی گفت: برای مناطق پرجمعیت نیز علاوه بر شعب ثابت، صندوق های سیار در نظر گرفته شده که بلافاصله به آن مناطق اعزام خواهند شد، تا به سرعت اخذ رای انجام شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهر بندرعباس، انتخابات شورای اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و همچنین برای جزایر و مناطق صعب‌العبور استان نیز امکانات لازم از جمله خودروی مناسب، شناورها و بالگرد جهت حمل صندوق های رای گیری پیش بینی شده است.

همتی بیان کرد: در مجموع آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در سراسر استان هرمزگان با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی وجود دارد.

وی اضافه کرد: مردم شریف هرمزگان در این دوره نیز به لحاظ مشارکت در انتخابات، حضوری حماسی، باشکوه و حداکثری خواهند داشت.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: فرمانداران، به طور دقیق وظایف خود را انجام دهند و بر کار دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها، نظارت دقیق داشته باشند تا ارائه خدمات به مردم به نحو مطلوب تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی برگزاری انتخابات استاندار هرمزگان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در مناطق دریایی هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آسمان استان قسمتی ابری هوا از ساعات ظهر در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس با وزش باد نسبتا شدید (جنوب غربی- شمال غربی) همراه است که سرعت باد به بیش از ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج تا ۲۰۰ سانتیمتر می‌رسد.
مرضیه سی سی پور افزود: در پاره‌ای نقاط ساحلی استان نیز افزایش سرعت باد همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر نیز در ارتفاعات استان وقوع رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.
وی گفت: دریا از ساعات ظهر نسبتا مواج است که توصیه می‌شود با توجه به شرایط نامساعد دریایی از رفت و آمد شناور‌های سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان صورت پذیرد.
سی سی پور افزود: از بعدازظهر روز دوشنبه (۲۷ فروردین) با نزدیکی یک سامانه بارشی قوی، ناپایداری‌های جوی و دریایی قابل ملاحظه در سطح استان پیش بینی می‌شود.

بیشتربخوانید:پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۴ فروردین ماه
کارشناس هواشناسی گفت: در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بارش‌های رگباری قابل توجه است و خطر سیلاب موقتی در پاره‌ای نقاط استان محتمل است که در این مدت وزش باد شدید در مناطق دریایی استان سبب اختلال در تردد‌های دریایی می‌شود.
وی افزود: به لحاظ دمایی، تا اواسط هفته جاری نوسانات ۱ تا ۲ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • ناپایداری وضع جوی و دریایی در هرمزگان، ۲۷ فروردین
  • ممنوعیت تردد شناورهای سبک در جزایر هرمزگان
  • صدور هشدار قرمز دریایی در هرمزگان
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان
  • پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان
  • وزش باد شدید در مناطق دریایی هرمزگان