Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی اصغر ناظری پور» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از آمادگی صددرصد این شهرستان در برگزاری انتخابات پرشور همراه با نشاط در ۲۸ خرداد خبر داد و اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات نقش بسزایی در جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان درگزین پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: حضور تعداد ۸۰۰ رای اولی در شهرستان درگزین چشمگیر است تا اولین مهرحضور را در شناسنامه های خود ثبت و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار درگزین مهمترین اولویت در برگزاری انتخابات را در نظر گرفتن تمهیدات برای حفظ سلامت رای دهندگان دانست و ادامه داد: در این راستا برنامه ریزی های لازم پیش بینی شده است.

ناظری پور ادامه داد: کاندیداهای شورای شهر باید برای جلب نظر مردم شیوه‌های قانونی و رعایت قوانین و شیوه‌نامه های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، پرهیز از تجمع در مکان های سربسته و گند زدایی فضا مورد توجه کاندیداها باشد.

فرماندار درگزین با توصیه به اینکه کاندیداها باید هواداران خود را در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توجیه کنند ادامه داد: توجه نکردن مسئولان ستاد و کاندیداها به پروتکل‌ها و تذکرات شبکه بهداشت و درمان منجر به تعطیلی ستاد تبلیغاتی توسط نیروی انتظامی می‌شود.

ناظری پور عنوان کرد: بخشداران و دهیاران شهرستان درگزین رسیدگی به امور مردم و حوزه سرزمینی را در دستور کار قرار داده و از حضور در هرگونه فضاهای سیاسی انتخاباتی که موجب تحت الشعاع قرار گرفتن اصل بی طرفی می شود پرهیز کنند.

به گفته وی نامزدهای انتخاباتی نیت صادقانه خود را با حسن اخلاق و پایبندی به قوانین حفظ کنند و تبلیغات خود را در چارچوبی که قانونگذار معین کرده، انجام دهند.

به گزارش ایرنا، «عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» نیز برگزار می‌شود. در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر درگزین همدان مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر درگزین همدان مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند

به گزارش خبرنگار مهر، «سلمان اسحاقی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. نباید درباره تحقق شعار سال فقط شعار دهیم بلکه باید به لحاظ قانونی و نظارتی هم اقدامات لازم را برای تحقق شعار سال انجام دهیم.

وی ادامه داد: متأسفانه این روزها زمان استفاده از برق چاه‌های کشاورزی به شدت کاهش یافته که باعث آسیب‌زدن به مشارکت مردم و جهش تولید و از سوی دیگر صدمه واردشدن به میزان تولیدات محصولات کشاورزی خواهد شد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار است مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود جدی کند چراکه کاهش زمان استفاده از برق چاه‌های کشاورزی برخلاف شعار سال است.

کد خبر 6084162 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان